Net zwanger en nu al zo'n dikke buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nootje, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bij de eerste had ik al heel snel een buikje, nu met de tweede gaat het nog harder. Hoor je wel meer inderdaad dat het met de tweede nog harder gaat.
    Ik kan m'n buik ook niet meer inhouden en doe daar verder ook geen enkele moeite meer voor. Krijg er ook inderdaad kramp van en last van m'n rug. Heb in eerste instantie wijde vesten en truien gedragen zodat m'n buikje niet al te veel opviel.

2. Danielle84

6 jan 2008
    77
    0
    0
    Personal Assistent
    Amsterdam
    Ik ben nog maar 5 weken en 5 dagen zwanger maar ben wel al drie kilo aangekomen, ben van mezelf vrij dun en me billen buik en borsten zijn al echt aan het groeien!

3. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    ik ook! Ben al 4 kilo aangekomen maar eet amper (misselijk)! Pas nu nog 1 broek maar wil nog ff wachten met positiebroek. Eerst de echo...

4. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meiden,

met 7 weken liep ik ook al in de zwangerschapskleren. Inmiddels heb ik een mooi bolletje en ben 6 kilo aangekomen in 15 weken.
    wees maar blij, ik ken ook meiden die 21 weken zwanger waren en je het nog helemaal niet kon zien!

liefs mandy

5. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey,
    Nu toch maar echt in de zwangerschapsbroek. Het zit wel een stuk fijner, geen knoop die in je buik zit te drukken. Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleempje, ik dacht ook al is dat niet wat vroeg. Maar het zit lekker en dat vindt ik op dit moment toch echt even iets prettiger. Hey meiden, misschien een tip, je kunt nu in de uitverkoop kei leuke positiekleding kopen voor weinig geld. Succes.

6. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Kun je me effe vertellen hoe ik die foto's erop krijg, mijne zijn te groot zegt die. Kom er niet uit, dan kan ik jullie mijn buikje laten zien!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    http://www.zwangerschapspagina.nl/imgresize.php\

Hier kan je de foto's verkleineren!

Ik loop nu ook al in zwangerschapbroek, ik heb nog eentje besteld, ik vond eigenlijk ook zo vroeg maar kon niet anders, die zit ook lekkerder en kon je ook buik zien vind ik wel fijn maar andere kant vind ik nog vroeg om iedereen laten te zien ;)

8. hoi
    ik ben vandaag 6 weken en 3 dagen zwanger en kreeg gisteren ook mijn broek al niet meer dicht.
    ga vandaag ook ff shoppen voor een andere bh want die zitten ook al niet meer fijn. ik heb van mezelf ook een klein buikje dus gelukkig zie je het nog niet of ja iedereen mag het zien want iedereen weet het al.
    heb maar een elastiekje aan mijn knoop gedaan want ik wil graag 3/4 broeken kopen omdat ik die dan van de zomer ook nog aan kan.
    over 1 1/2 week heb ik mijn echo en misschien zijn het er wel 2 hahaha zou wel heeeel leuk zijn.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Tja ik merk het toch ook bij mijn broeken: eerst had ik een riem nodig omdat ze nogal los zaten, nu heb ik toch liever geen riem meer om.
    Bij mijn rokken gaat het eigenlijk nog redelijk goed allemaal.
    Ik heb 1 rok die absoluut niet meer lekker zet en bij een enkele doe ik de rits gewoon niet helemaal dicht.
    Gelukkig draag ik meestal rokken en af en toe broeken :D :D .

Ik ben trouwens van mezelf toch al vrij fors, maar ik geloof toch echt dat dit met mijn zwangerschap te maken heeft.

10. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey,
    Grappig Linka, als ik jouw foto zie van je buik met 7 weken lijkt die heel erg op die van mij nu, ik heb nu ook al zo'n buikje en schaam me er niet voor, maar als mensen vragen moet ik altijd zeggen dat ik pas nog net zwanger ben. Dat vindt ik wel eens vervelend.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heb ik ook precies hetzelfde gevoel....

12. MarionW

MarionW Lid

11 nov 2007
    27
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    Stadskanaal
    Ik dacht dat ik een van de weinigen was die al een dikke buik had en nog niet zo lang zwanger is! hahaha..niet dus! :D
    Ik ben nu 15 weken zwanger (1e baby) en loop sinds 2 weken in positiekleding en heb echt al een forse buik! Ik had altijd van mezelf al een buikje, maar je kunt wel echt zien dat dit een zwangerschapsbuik is.
    Mensen vragen ook hoe lang ik al zwanger ben en als ik dan vertel dat ik nog maar 15 weken zwanger ben zeggen ze:" oooww, dan heb je best al een behoorlijke buik!" :confused: Maar goed, daar trek ik mij niet zoveel van aan, ik ben trots op mijn buik en mijn man vindt het ook prachtig! :D

Liefs Marion

13. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    hier ook al een beginnend buikje, alleen heb ik het geluk dat ik na de bevalling heel veel was afgevallen dus de mensen denken nu eerder dat ik weer aan het aankomen ben als dat ik zwanger ben

Deel Deze Pagina