Ik heb al sinds 2 weken een erge druk op mijn onder buik.. In het ziekenhuis denken ze dat het me darmen zijn maar twijfel er zelf over omdat het niet continu is en het de gehele onder buik is.. Daarbij heb ik sinds maandag last van harde buiken.. Zo zijn ze weg en dan ineens komt het weer.. Het lijkt soms net of ik heel nodig naar de wc moet om te plassen maar het zijn maar kleine beetjes water uit komt.. Het doet verder geen pijn ofzo.. Zou dit door teveel vrucht water komen? Maandag namelijk echo gehad en daar kwamen ze en toen achter da tik te veel vruchtwater heb en de kans dus groot is dat me vliezen eerder breken.. De kleine is ook aan de grote kant.. Ze kunnen er niks kleins van maken.
Blaasontsteking? Dit zijn wel de klachten die ik had toen ik blaasontsteking bleek te hebben. Geen normale klachten, dus had het niet zo herkend. Ik weet het niet natuurlijk, maar het zou best kunnen. Misschien even urine laten controleren?
Ja het klinkt als blaasontsteking. Vang even wat urine op en breng het langs je huisarts of verloskundige zodat zij het kunnen controleren
Is het je eerste kindje? Misschien kan het ook al indalen zijn? Een eerste daalt vaak eerder in dan een 2e en ik herken wel wat jij zegt. Ik heb momenteel veel druk onderin, en ook vooral heel laag tussen mn benen in zeg maar. Dat komt omdat de kleine is ingedaalt is en vast ligt in het bekken. Vooral na lang liggen/zitten en met het lopen heb ik er last van. Ik zou inderdaad sowieso even laten testen op blaasontsteking voor de zekerheid
ik denk indalings weeeen zou wel een test doen voor een blaasontstekking voor de zekerheid!! ik had hier last van vanaf 32 weken!!
Ligt de baby al met het hoofdje naar beneden? Ik had laatst ook veel last van mijn onderbuik maar toen bleek dat de baby een tijdje in stuit lag en dat kan ook klachten geven.. De baby is nu gedraaid en heb er nu ook geen last meer van.
Ja de kleine ligt wel met der hoofd naar benede.. heb het gevoel dat het nie lang meer gaat duren voor dat ze komt
Bij mij was dat de indaling, heeft flink zeer gedaan! Ben ook voor de zekerheid getest op blaasontsteking, maar dat was het dus niet. Nu nog af en toe krampjes en pijn, vermoedelijk zakt hij dan nog wat verder.