net zwanger en onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dorianne, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    bruinverlies heb ik ook gehad en heb gister toch echt een prachtig kindje zien bewegen met een heel mooi kloppend hartje!
    dus het was bij ons gewoon een innesteling

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Mooi !

Ik heb verders helemaal nergens last van. En het was ook maar 2 dagen en dan alleen wanneer ik veel druk zette.
    Dus ga er gewoon vanuit dat het allemaal goed is ..... Positief blijven denken ...anders maak ik mezelf helemaal gek !

3. Schrisje77

3 aug 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    Hoi meiden,

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties en medeleven. Het is een heel zwaar weekend geweest. Zondagavond begonnen de buikkrampen. Maandagochtend was het zo heftig dat ik toch de Vk gebeld heb. Zij is met het ziekenhuis gaan bellen en die wilde me toch even zien. Heb toen weer een inwendige echo gehad en bleek dat het vruchtje er nog niet uit was. Ze voelde ook nog inwendig met de vingers (dacht dat ik door de grond ging) of mijn baarmoedermond open was zodat ze eventueel het vruchtje eruit kon pakken maar helaas. Na overleg moest ik ter observatie opgenomen worden. Uiteindelijk is gisterenavond laat het vruchtzakje met vruchtje eruit gekomen. Het is moeilijk te omschrijven wat er allemaal door je heen gaat maar het doet ontzettend veel verdriet dat iets waar je zo intens naar verlang ineens van je wordt afgenomen.

@Peetjuh: Ik weet precies wat je doormaakt meid. Heel veel sterkte en probeer het een plaatsje te geven. Mocht je willen praten mag je me altijd een priveberichtje sturen!!

@Dorianne: Wat fijn dat het goed gaat bij je! En dat je zo goed onder controle staat.

@Jerlin: Wat fijn voor jullie dat je het hartje gehoord. Heel veel succes met je zwangerschap.

Mocht ik vergeten zijn iemand nog persoonlijk aan te spreken:
    Nogmaals meiden bedankt voor jullie lieve reacties en belangstelling. Ik zal jullie op de achtergrond blijven volgen. Heel veel succes allemaal.

Liefs Schrisje

4. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    @schrisje, wat een verhaal meid. er staat me nog heel wat te wachten. Het klinkt mischien stom maar ik hoop dat het snel begint al ben ik er ook wel wat bang voor. Maar ik ga hier idd ook of-topic. In ieder geval bedankt voor je aanbod, gelukkig heb ik veel lieve mensen om me heen maar ik zal zeker aan je denken als ik er even doorheen zit.

Zal het er nu niet meer over hebben, alle andere meiden veel succes!! nog een paar weekjes en dan zijn jullie uit de zone van onzekerheid!!

groet peetjuhh

5. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ schrisje : Heel veel succes met dit enorme verlies. Weet precies hoe je je voelt....in het verleden moest ik ook 2 x opgenomen worden in het ziekenhuis ivm een miskraam.
    Neem de tijd om het allemaal een plekje te geven .
    liefs Swirl

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    @schrisje en peetjuhh ik wil jullie nogmaals heel erg veel sterkte wensen met dit verlies..

hier was het heel de dag vrij rustig tot ik net naar de wc ging het is lichtroze en geen krampen oid heb verder ook echt nergens last van waardoor ik denk van ja ik ben zwanger het is dat ik die posi testen heb ja af en toe een beetje moe maar dat ben ik normaal gesproken ook wel kan ook niet anders met 3 kleintjes haha maar goed we wachten wel af weet wel dat ik hier echt super onzeker en bang van word :S

@swirl meid vrijdag weer een echo? ik hoop dat je weer een super mooi beebje ziet die lekker ligt te spartelen :D

7. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Dat hoop ik ook !!
    Ennuh , ik ben vrijdag 8 weken ....maar voel ook nog steeds helemaal niks hoor. Wordt je indd onzeker van. Ben wel vaak moe...en zit helemaal onder de puistjes . Maar dat had ik voorheen ook weleens. Borsten zijn iets gevoelig . Ach ja , we zien het vrijdag wel.

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    @swirl ik kom vrijdag nog even kijken hoe je echo is geweest ik hoop echt dat het goed is :D

ik ga even wat meer afstand nemen van de site denk ik kheb beetje gevoelige buik links dan weer rechts paar steekjes en dan weer dat lichte vloeien tis tot nu toe wel alleen met afvegen maar ik neem mezelf maar btje in bescherming ben echt zo bang dat het mis gaat dus ik ga jullie even verlaten zodra er nieuws is hetzij goed hetzij slecht laat ik het zeker weten.
    allemaal een dikke knuff van mij

9. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Schrisje: Hopelijk komt alles er nu goed uit en is het dan helemaal klaar. Vervelend dat het allemaal zo erg pijn deed zeg! Het is toch ook al heel wat wat er in je buik zat.
    Hopelijk herstel je snel en ga je weer opnieuw zwanger worden. Weet niet of jij dat ook hebt maar ik wilde het liefst meteen weer zwanger worden om alle ellende te vergeten.

Peetjuh: hopelijk komt alles snel op gang bij je. Je bent een stukje minder ver zwanger dan Schrisje toch? Misschien dat dat wel scheelt qua pijn enzo.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

Fijn dat het met alle anderen wel goed gaat!! Bruinverlies hoeft niks te betekenen. Het is pas verdacht als je echt rood bloedverlies hebt en daarbij krampen. Dan moet je bellen met de verloskundige.

Hier hebben we vanmiddag een prachtige echo gehad! Het hartje klopte heel mooi en we hebben het zelfs gehoord ( via het echo apparaat) Het kindje was mooi op lengte, precies zolang zwanger als ik zelf berekend had.
    Wat een opluchting! De kans dat het nu nog mis gaat is zo'n 5%, erg weinig dus.

Ik heb de afgelopen weken best wel eens buikpijn gehad, steken en rare pijntjes, helemaal de eerste weken waren m'n darmen van slag en dat deed behoorlijk pijn. Buikpijn kan dus van alles komen en is heel normaal gelukkig.

Voor degenen die nog voor de eerste echo moeten: heel veel succes en hopelijk ook een mooie echo!

10. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    het is erg druk geweest vandaag zie ik, veel nieuwe berichtjes.

22-01 hebben we onze termijn echo met weken, ben al blij dat we gisteren het hartje hebben kunnen horen, al was het maar heel ff, denk dat ons kleintje ons wilde gerust stellen ;).

@ isa, heb ook geluk gehad, ze wilde proberen maar was er niet zeker van of het zou lukken. en na een paar minuten zoeken kwam het kleintje ff naar boven om zich te laten horen. enne, het is mijn derde zwangerschap waardoor mijn baarmoeder een stuk sneller groeit nu. komt nu net boven het schaambot uit. heb ook al een aardig buikje, niet meer te verbergen ;).
    @ chrisje, balen dat je zoveel pijn hebt gehad en dat je het in het ziekenhuis hebt moeten doen. ik weet wat het is, maar was wel thuis met mijn mannetje dat scheelt wel. sterkte en neem de tijd ervoor.
    @ peetjuhh, sterkte en hopelijk heb jij minder pijn als chrisje.

voor de rest allemaal veel succes met jullie echo's de komende week, en vooral genieten ervan!

11. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    @Peetjuh & Schrisje: Heel veel sterkte voor jullie allebei!

@Isa: wat gaaf zo'n goeie echo. Die zou ik ook wel al willen. Maar ik zal nog wel tot 11-12 weken moeten wachten....als het allemaal goed gaat.

Moest ff het e.e.a. bijlezen omdat ik twee dagen een meeting heb gehad in het buitenland.

12. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Dag allemaal,

ik meld me hierook...

allereerst Peetjuh & Schrisje: sterkte meiden!
    HEb twee jaar terug hetzelfdemeegemaakt...pittig!

Heb gister positief gestest. KAn het bijna nietgeloven,
    we stonden met 1 been in de mmm. NA jaar proberen hele slechte zaaduitslag, natuurlijke zwangerschapskans was nihil.
    Dit hoorden we tussen kerst en oud en nieuw, ben weer wat sigaretten gaan roken, flink aan de wijn , wat kapot van verdriet. We zouden komende maand naar het ziekenhuis voor een intake.

een wonder gebeurde, ik was overtijd, na een week hoge temp en steeds pijnlijkere borsten heb ik getest, zwangerrrrrr.

Nu dus heel onzeker, want sinds posi test bijna geen pijn meer aan (.)(.)
    Nie echt kwaaltjes, wat mer moe, dromerig, af en toe krampen rond de navel (bandenpijn?), huis is beter geworden; zacht en glad, verstopping.

Zou het slecht teken zijn dat ik geen borstenpij nmeer heb?
    Ben extra onzeker omdat zo een kans ons niet snel weer gegunt is.

xxxx

13. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    helena115: nee hoor, mijn kwaaltjes kwamen en gingen weer de eerste weken. Ben nu ruim 15 weken en heb eigenlijk nergens geen last meer van. Maakt me erg onzeker, ik mag zaterdag wee4 rnaar de verloskundige.
    Wanneer mag jij naar de verloskundige?
    succes meid

Hoe gaat het met al de andere zwangere die zich hier gemeld hebben?

groetjes Dorianne

14. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi,
    met mij gaat het helaas niet goed vandaag uitslag gehad van me bloed en hcg is gedaald het gaat dus mis.

alle andere meiden heel veel geluk toegewenst en over een paar maanden een mooie gezonde beeb
    groetjes joyce

15. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    @ joyce, heel veel sterkte de komende tijd, neem je de tijd ervoor!

@ helena, ook bij komen en gaan de kwaaltjes en ze zijn een stuk minder als bij mijn eerste zwangerschap, wat ook erg veel onzekerheid geeft.

@ dorianne, loopt jouw banner achter?
    hier gaat het vandaag wat minder, beetje hangerig, misselijk, moe hoofdpijn en last van maagzuur :(. lekker in bad liggen dadelijk en dan vroeg het bed in. vrijdag hebben we d termijnecho, kan weer niet wachten tot het zover is. ik laat jullie wat weten vrijdag.

groetjes

16. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    @Jerlin: nee mijn banner loopt niet achter. Ik ben van mijn gemiddelde cyclus uitgegaan (mijn cyclus varieerde van 28 tot 38), blijkt dat ik zwanger ben geworden op mijn langste cyclus ;).
    Ik ben 2 weken geleden bij de VK geweest en die heeft inwendig deze meting gedaan. Zag er verder allemaal goed uit, 2 weken duren nu wel erg lang :(.
    Veel succes vrijdag en dan lees ik het wel op het topic.
    Ik mag zaterdag weer voor een echo blijft spannend. Ik ben wel blij dat de 12 weken bijna voorbij zijn!

groetjes Dorianne

17. Schrisje77

3 aug 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    @Joyce26:Klote....Heel veel sterkte meid!

@Jerlin+Dorianne: Heel veel succes met jullie echo's.

Met mij gaat het naar omstandigheden redelijk(met ups en downs). Volgende week ga ik weer voor halve dagen beginnen met werken.
    Liefs Schrisje

18. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    @Jerlin en Dorianne,

dank voor jullie reacties, stelt me wel wat gerust,
    dit is onze lucky shot, vandaa dat ik me misschien extra zorgen maak...anders wordt het de mmm voor ons.

nog een vraagje aan jullie overm ij ntesten:

heb 2 testen gedaan:
    kv 2 voor 5, deze gaf een brede lichtroze tweede streep, had deze niet donkerder moeten zijn na 7 dagen overtijd?
    CB digitaal met indicator gaf aan; 1-2 weken = volgens bijsluiter conceptie 3-4 weken geleden.
    Deze laatste baart mij zorgen: 7 december was mijn laatste ongesteldheid. Op dag 22 (28 december) heb ik mij neisprong gehad. Dit weet ikzeker door temperatuur (zie kaartje) en ovulatietesten.
    Mijn lf is meestal 14-15 dagen.
    Waarom geeft de digi test 1-2 weken aan, dit strookt nietm et mij nberekeningen.
    Heb ik dan te weinig hcg? Loop ik achter? Of kan het door een late innesteling komen?

Sorry voor de paniek,
    (probeer ook wel te genieten hoor:) ben niet alleen maar in paniek)

Alvast bedankt!

groetjes Helena

19. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    @helena : niet iedereen maakt evenveel hcg aan, bij de ene gaat de sneller dan de andere. De ene vrouw test ook vroeger positief dan andere vrouwen.
    Normaal is de innesteling na 7 dagen maar je ziet en hoort vaak dat de innesteling wat langer op zich laat wachten. Het vruchtje is dan de juiste plaats aan het zoeken, niets om je zorgen over te maken.
    Ik heb een onregelmatige cyclus van 28 tot 38 dagen, ik ben nu 10 weken en 4 dagen zwanger dit houdt in dat ik op 37 dagen zwanger ben geworden...of mijn innesteling is later geweest maar dit kunnen ze niet zien op de echo.
    Misschien kun je de VK al eens bellen en het haar uitleggen...misschien krijg je dan een vroege echo (heb ik ook gehad met 6 weken).

suc6 meid en hou ons op de hoogte...

groetjes Dorianne

20. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    dank voor je uitleg!
    Denk je da dat zou lukken een vroege echo.
    HEb eentje gepland staan voor 12 feb, zal ik wachten?

xx

Deel Deze Pagina