net zwanger en onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dorianne, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schrisje77

    3 aug 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    @Isa: Ik lees nog steeds met jullie mee hoor. Ook al is het bij mij jammer genoeg mis gegaan leef ik wel met jullie mee!! Fijn dat het bij jou allemaal goed gaat. Met mij gaat het langzaam aan steeds wat beter. Lichamelijk ben ik snel hersteld maar emotioneel valt het niet mee. Zo af en toe nog eens een dip met huilbuien maar over het algemeen gaat het wel goed. Ik lees binnenkort de berichten wel over je 12 weken echo.

    Liefs Schrisje
     
  2. marisje83

    marisje83 Actief lid

    1 feb 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet net dat ik zwanger ben, en ben ook erg onzeker, heb regelmatig pijn in mijn onderbuik, denk dan gelijk dat het niet goed zit, maar begreep al dat dit normaal kan zijn, toch blijf ik onzeker.

    Succes allemaal
     
  3. blabla82

    blabla82 Lid

    24 jun 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook weinig kwaaltjes. hierdoor voel ik me ook af en toe onzeker. Maar de testen zeggen toch echt iets anders op dit moment. Om eerlijk te zeggen heb ik dan liever wat kwaaltjes. Maar bij iedereen verschilt het natuurlijk.
     
  4. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0

    nou ik zie inmiddels dat je alweer 12 weken zwanger bent ik hoopdat je nu niet meer zo onzeker bent????

    geniet ervan!!!!
    veel liefs!!
     
  5. Zindy

    Zindy Actief lid

    31 dec 2008
    306
    0
    0
    Ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben. De kruidvat test gaf een plus en de cb test met indicator gaf aan 'zwanger 3+ weken'. Lijkt me duidelijk! Maar ik kan het nog steeds niet geloven... heb wel kwaaltjes, licht misselijk, eeeeeeeerg moe, gevoelige borsten, etc. maar heb bijv. ook af en toe lichte krampen die op lichte menstruatie krampen lijken en gister en vandaag had ik een klodder roze slijm tijdens het afvegen. Hier schrik ik dan meteen van.... is dit normaal? Hebben meerdere mensen hier last van of is dit een slecht teken? Zo stom... ben zoooo blij en ook zoooo onzeker :)
     
  6. Dorianne

    Dorianne Fanatiek lid

    27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    @ angiebaby : ik ben inmiddels 12 weken ja en ben eigenlijk helemaal niet meer zo onzeker...Ik en bewst gerust en het gevoel dat het allemaal wel goed komt. Mijn hormonen maken mij gelukkig niet helemaal in de war! :D
    Ik vindt het wel leuk om mijn topic bij te houden om te lezen en te reageren omdat je zelf onzeker bent geweest kun je anderen gerust stellen die zich hier ook melden.

    @ zindy : ik hoor en lees vaak dat er mensen zijn die in het begin van de zwangerschap last hebben van menstruatiekrampen, dit schijnt een normaal zwangerschaps kwaaltje te zijn in het begin van de zwangerschap.
    roze slijm heb ik ook vaker gehoord zolang het maar geen krampen en/of rood bloed bij komen kijken lijkt dit ook heel normaal.
    Als je het niet vertrouwd kun je altijd de verloskundige bellen, die zijn er immers voor! Ik heb er geen last van gehad, als ik het wel gehad had denk ik dat ik even zou bellen. Je kan beter te veel bellen dan te weinig!

    groetjes Dorianne
     
  7. silly88

    silly88 Fanatiek lid

    11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik heb een afspraak bij de huisarts straks om 14.40. het begint wel steeds echter te worden zeg.
    ik had vannacht gedroomt dat het ineens weg was, dat ik niet meer zwanger was dus word gelijk weer lekker onzeker :p maar goed ik heb tot nu toe ook geen bloed verloren dus dan zal het er nog wel zittenn :D
     
  8. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Dat heb je trouwens snel gedaan,...dec gestopt en nu al zwanger! Gefeliciteerd meid!!

    Hoe was het bij de dokter?
     
  9. silly88

    silly88 Fanatiek lid

    11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    dank je wel :D ja dat vonden wij ook al. ik voelde me al 2 weken anders en bleef maar zeggen tegen mezelf; het is ontpillen geloof je lichaam niet. me vriend werd gek van me maar uiteindelijk klopte me gevoel toch :) (afgelopen zaterdag gelijk 3testen gedaan)

    bij de huisarts bleek; ik ben zwanger...en dat was het ook wel :p het was een beetje voor niks dus want ik moet zelf gewoon kijken bij welke verloskundige ik wil dus ik was snel klaar.

    groetjes!
     
  10. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    super leuk voor je zeg!! Lekker van genieten hoor meis!
     
  11. Isa

    Isa Actief lid

    16 apr 2006
    238
    0
    0
    Hoi iedereen!

    Hier goed nieuws! Vandaag de 12-weken echo gehad en die was helemaal goed. Het kindje was druk aan het bewegen en was mooi gegroeid! Echt super gaaf om te zien! We konden al een neusje en mondje zien en de beentjes en armpjes.
    Echt een wonder dat dat allemaal in je buik groeit!

    Ik hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaat. Dorianne, jij ook gefeliciteerd met de mijlpaal van 12 weken! Gaaf gevoel dan he? Eerst die vele onzekere weken en dan nu echt een kindje verwachten.
    Iedereen die nog een aantal weken moet wens ik heel veel succes. Buikpijn, kramp, een negatief gevoel of je zorgen maken, het kan allemaal maar het zegt niks over de gezondheid van je kindje. De buikpijn werd bij mij trouwens met een week of 7 ofzo veel minder. En nu bijna geen last meer van. Het kwam vooral doordat de organen allemaal een nieuw plekje moesten krijgen en de opgezette darmen. Nu ik bijna 12 weken ben nemen de kwaaltjes al erg af, ben niet meer misselijk en heb veel meer energie. Het enige wat er nu te merken is zijn de nog steeds vollere borsten en mijn al groeiende buik.
    Ik weet hoe ontzettend spannend het allemaal is en wens jullie ook zo'n fantastische echo straks!

    @ Schrisje; wat lief dat je nog zo meeleest. Ik hoop echt dat je weer snel zwanger bent en dat je dan op een goeie dag dit topic gaat verlaten omdat je 12 weken zwanger bent.

    @Peetjuh: weet niet of jij ook nog meeleest maar voor jou hoop ik hetzelfde natuurlijk!
     
  12. silly88

    silly88 Fanatiek lid

    11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    vandaag gebelt naar de verloskundige..2 maart heb ik me eerste echo!! dus nog 3 weken wachten en dan weet ik ook of het tot nu toe allemaal goed zit :D
     
  13. silly88

    silly88 Fanatiek lid

    11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    voor de rest eigenlijk ook nog steeds niet misselijk (gelukkig!) alleen pijn in me (.)(.) dat is nog wel erger geworden de laatste dagen. ook bij me liezen is het een beetje opgezet, een soort verdikking ofzo aan allebei de kanten. het ziet er uit als een streep.het is wel gewoon zacht als je er op drukt. weet niet wat het is dus ben blij als ik die echo heb gehad over een paar weekies!
     
  14. peetjuhh

    peetjuhh Actief lid

    9 dec 2009
    341
    0
    0
    topic is een beetje stilgevallen zo te zien.. wel lief dat je zo aan me denkt en van harte met het berijken van de mijlpaal inmiddels al een paar wegen geleden isa, hoop dat ik me snel weer in dit topic mag melden...
     
  15. Schrisje77

    3 aug 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    Hoi Meiden,

    Ik weet niet of jullie het nog lezen maar wil jullie toch even laten weten dat ik weer zwanger ben(JIPPIE) IK ben zoooo blij maar ook zooooo onzeker. Nou hoop dat alles goed gaat met jullie en de kleintjes.

    Liefs Schrisje
     
  16. Dorianne

    Dorianne Fanatiek lid

    27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Schrisje,

    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan. Als je je onzeker voelt ga je lekker na dit topic ik hou het nog steeds in de gaten. Ik weet hoe je je voelt.
    Hoe voel je je? Last van kwaaltjes of juist niet?

    groetjes Dorianne
     
  17. Schrisje77

    3 aug 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    Hoi Dorianne,

    Het is natuurlijk nog heel pril maar voel me tot nu toe prima. Heb ook nog geen last van kwaaltjes. De vorige keer merkte ik het al heel snel aan mijn borsten. Maar nu merk ik nog niets. Hoe gaat het met jou? Groeit de kleine goed?

    Liefs Christel(Schrisje)
     
  18. Dorianne

    Dorianne Fanatiek lid

    27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Christel,

    Ik had ook alleen last van mijn brosten maar dat was ook maar 4 weken en vooral 's nachts verder nergens last van, nog steeds niet echt alleen als ik teveel doe en mijn werk niet goed verdeel krijg ik pijn in mijn onderrug. Ik denk dat je best blij mag zijn zonder kwaaltjes ook al maakt het dat extra onzeker. Mag je nu ook eerder voor een echo, zo ja wanneer of moet je nog bellen? Ik blijf voor je duimen, gelukkig ben je wel weer snel zwanger (in je banner te zien).
    Onze kleine groeit goed, ik heb al een aardige buik ook al is dit ons eerste kindje. Ik mag morgenvroeg weer naar de verloskundige hopelijk is alles nog goed, ik heb ook een doptone gekocht waardoor ik zelf het hartje kan horen (erg geruststellend overigens).

    groetjes Dorianne
     
  19. Schrisje77

    3 aug 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    Hoi Dorianne,

    Ik ben inderdaad ook wel blij dat ik tot nu toe geen kwaaltjes heb maar maakt je inderdaad onbewust toch wat onzeker. Ik mag 3-4 om 12.45 uur voor een echo en 8-4 naar de VK. Ik had ook niet verwacht dat ik weer zo snel zwanger zou zijn. Ben na de miskraam 1x ongesteld geweest en daarna was het weer meteen raak(Gelukkig) ik denk als ik ongesteld was geworden ik toch weer een terugval zou hebben gehad.

    Fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie! Lijkt me inderdaad een hele geruststelling om een doptone te hebben. En willen jullie weten wat het wordt of laat je je verrassen? Hoe was het trouwens bij de VK gisteren?

    Groetjes Christel
     
  20. Dorianne

    Dorianne Fanatiek lid

    27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Christel,

    Wij willen wel weten wat het geslacht word mits ze het voor 100% zeker kunnen zeggen anders mogen ze het voor zich houden:D.
    Wij hebben sterk gevoel dat het een jongen word dus nog 2 weken afwachten...
    Ik vindt de verrassing van een kindje krijgen al heel wat dus voor ons hoeft het geslacht niet nog eens een verrassing te blijven. Ik denk dat je dan ook anders tegen je kindje praat. Als je kindje schopt en je hebt een jongen zal je anders reageren dan als je weet dat je een meisje zult krijgen. De ervaring zal het leren!

    Bij de verloskundige was alles prima, hij/zij bewoog goed en liet zich goed zien (normaal heb je geen echo meer maar omdat er een verloskundige in opleiding voor de eerste dag daar was ging zij oefenen).

    fijn dat je zo snel terecht kan ook al duurt 2 weken wachten erg lang. Geniet van je zwangerschap, ik vond de eerste 12 weken het langst duren nu gaat het heel snel.

    groetjes Dorianne
     

Deel Deze Pagina