net zwanger en onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dorianne, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallywap

    Tallywap Lid

    2 dec 2008
    29
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo,

    Weet vanaf zaterdag dat we zwanger zijn. 2x getest omdat ik het echt niet kon geloven. We zijn namelijk dik 2 jaar bezig geweest.

    Ook ik ben erg onzeker omdat ik nog niet echt kwaaltjes heb.
    Heb het wel erg koud en wat krampjes en ben een stuk vermoeider dan normaal. Maar dat had ik ook als in ongesteld moest worden.

    Kan niet wachten tot we een echo kunnen maken maar moet nog wachten tot 6 april. Klinkt echt nog zo ver weg :(

    Jullie allemaal suc6 met de zwangerschap en hopen dat er niet te veel kwaaltjes bijkomen :)
     
  2. Schrisje77

    3 aug 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    Hoi Dorianne,

    Hoe was je 20 weken echo gisteren? Alles goed?

    ben benieuwd.

    groetjes,
    Christel
     
  3. peetjuhh

    peetjuhh Actief lid

    9 dec 2009
    341
    0
    0
    Hoi dames,
    Kom hier niet meer zoveel maar toch even kijken of er hier weer wat leven is. Schrisje wat goed dat je weer zwanger bent en zal duimen voor een goede echo morgen al lees ik. van harte hoor en ik lees hier wel hoe het was!! Helaas ben ik zelf nog niet zwanger maar wel weer helemaal zo als voor de miskraam. Volgende week weer nod, afwachten dus.. sterkte voor alle meiden hier!!! groet petra
     
  4. Dorianne

    Dorianne Fanatiek lid

    27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Chrisje,

    mijn 20 weken echo was helemaal in orde, helemaal blij want nu kunnen we echt genieten.
    Hoe was jou echo vandaag?

    peetjuh: we blijven voor je duimen.

    groetjes DOrianne
     
  5. music4life

    music4life Niet meer actief

    ik sluit me aan! ik zeg echt tegen mezelf ""je bent niet zwanger"" maar mn test zegt anders!!
     
  6. Schrisje77

    3 aug 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    Hoi Dorianne,

    Fijn dat de echo goed is en dat je nu lekker kunt genieten. Mijn echo was ook goed we hebben een hartslag gezien en het vruchtje is nu al groter dan bij de miskraam dus dat is eigenlijk wel een goed teken. Ik probeer langzaam aan te gaan genieten maar valt nog niet mee gezien de miskraam bij 9,5 wk. Volgende week naar de verloskundige en dan hoop ik met de 10e wk weer een echo te krijgen. Ik ben nu ook veel meer misselijk gedurende de hele dag....pffff echt niet fijn. Maar het is voor een goed doel.

    @ Peetjuh: Fijn dat je je weer helemaal goed voelt. Ik zal voor je duimen volgende week!!

    @ music4life: Welkom en gefeliciteerd met je positieve test!

    Groetjes,
    Christel
     
  7. music4life

    music4life Niet meer actief

    dames ik heb een vraagje ik heb van 24-27 maart heel licht bruin bloed gehad (innesteling) want ik heb pos getest! maar nu vroeg ik me af. moet je dan vanaf de innesteling rekenen, ik bedoel.. heb ik dan vandaag 8 dagen na innesteling pos getest?!
     
  8. Dorianne

    Dorianne Fanatiek lid

    27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Christel,

    Ik zie dat je je 12 weken grens bijna hebt bereikt. Gaat alles goed?
    Heb je nog eens een echo gehad?
    Hier gaat nog alles prima...nog 16 weken:p

    groetjes Dorianne
     
  9. Schrisje77

    3 aug 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    Hoi Dorianne,

    Morgen inderdaad de 12 weken bereikt :) Het gaat allemaal goed af en toe nog wat misselijk. Ik ben nog steeds erg moe en hoop toch wel dat dat minder gaat worden. Maar gelukkig zijn de 12 wk bereikt!! We hebben 22-4 nog een echo gehad, er was een goede hartslag en we hebben hem/haar zien bewegen was erg leuk!! Maandag weer naar de VK en ben benieuwd wanneer ik dan weer een echo krijg.

    Fijn dat het bij jullie allemaal goed gaat!! Heb je het kamertje al zover klaar?? En kun je het nog goed voor je houden wat het wordt ;)

    Leuk weer wat van je te horen!
    Groetjes en nog een fijn weekend
    Christel
     
  10. Dorianne

    Dorianne Fanatiek lid

    27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Eh Christel,

    gelukkig gaat alles goed. Bij mij verdween de vermoeidheid bij 15 weken, nu ben ik snel moe van de kleinste dingen. Ik begin al echt nesteldrang te krijgen en kan niet wachten door onze baby in de armen te houden ook al zie ik onzettend tegen de bevallng op 8).
    Ik moet zaterdag weer naar de verloskundige, ben erg benieuwd of het goed gegroeid is.

    Hoe was je echo gisteren?

    Ik heb 2 vriendinnen vertelt wat het word, de rest meent dat wij niet weten wat het word :D
    Het kamertje is vorige opgezet, met veel zweten. Nu eindelijk inrichten, ik ga morgen met mijn moeder nog de laatste spulletjes kopen ook al is dat nog heel veel :$
    Och ja ik hou nog steeds van shoppen!

    En jij heb je ook al wat gekocht/besteld?

    groetjes Dorianne
     
  11. Schrisje77

    3 aug 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    Hoi Dorianne,

    Ik heb geen echo gehad maar alleen controle bij de VK en we hebben wel het hartje gehoord en dat was hartstikke goed zei de VK. Ik mag nu elke 2 wk komen om het hartje te horen ter geruststelling omdat ik nog niet helemaal kan genieten van de zwangerschap. Zodra ik het kindje echt kan voelen zal het wel anders zijn. Wanneer ben jij het voor het eerst gaan voelen??

    Lijkt me wel ontzettend leuk om het kamertje in te richten en inderdaad lekker te shoppen. Ik heb zelf nog niet echt iets gekocht of besteld. Heb al wel verschillende dingen gekregen van mijn ouders en schoonouders. Ben wel aan het rondkijken voor het 1e pakje maar vind het heel moeilijk.

    1 juli hebben we de 20 wk echo daar kijk ik erg naar uit.

    Groetjes,
    Christel
     
  12. leyshena

    leyshena Fanatiek lid

    2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    hai christel

    pff ik ken die onzekerheid ook echt..

    nu begin ik de kleine te voelen plopjes en soort veegjes langs mn buik..
    het is mn 2e zw schap en in jan miskr gehad maar nu de 12 weken naderen begin ik een beetje geruster te worden

    meis ik zou wel gaan genieten
    is dit je 1e kindje?
    ik voelde de 1e bij ongeveer 24 weken..
    liefs mara
     
  13. Dorianne

    Dorianne Fanatiek lid

    27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Christel,

    Ik voelde de baby voor eerst rond de 17 weken (toen wist ik ook echt dat het de baby was), nu 25 weken voel ik het nog niet van de buitenkant maar wel heel duidelijk van de binnenkant. Het beweegt ook vooral als ik bezig ben, als ik het voel en ik leg mijn handen op de buik is het weg!;) Lekker eigenwijs dus.

    Ik ben ook pas gaan genieten van de zwangerschap toen ik de baby voor het eerst voelde, is toch een bevestiging dat het allemaal goed is...Je hebt de eerste 12 weken overleeft en nu lekker genieten!
    Voor je het weet is het voorbij, na de 20 weken echo vind ik het echt snel gaan.

    groetjes Dorianne
     

Deel Deze Pagina