net zwanger en onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dorianne, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    @swirl ik hoop dat je een super mooie echo mag hebben vrijdag met een mooi kloppend hartje dat is weer een extra bevestiging ik kan ook niet wachten tot ik echo krijg maar dat zal nog wel even duren ga straks eerst het ziekenhuis bellen dan hoor ik het wel
    groetjes joyce

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi ja ik weet het hoop blijven houden dat is ook het enige wat je kan doen nu maar toch het ene moment denk ik het zit wel goed en het andere moment neemt me angst het weer over en helemaal als je dan weer wat bloed ziet zo is het weg en zo is het er weer pfffff
    ik hoop dat je snel langs mag komen hoever ben je nu als ik vragen mag?

3. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    peetjuh en joyce 26 : ik zal heel hard voor jullie duimen dat alles goed lijft gaan!
    @swirl : niet te veel akelig dromen he! 's nachts moet je je rust houden :D

suc6 allemaal

x en knuffel Dorianne

4. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    hihi, zal het proberen :)

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    kheb net de vk gebeld en ik mag 9 feb komen voor intake en 17 feb voor een echo pfffffff dat duurt nog zolang
    maja

6. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    hoi,

bedankt voor jullie medeleven. Ik zou vandaag 8 weken en 4 dagen zijn en volgende week een echo hebben (bij 10 weken). Een uurtje geleden heeft de assistent terug gebeld en ik mag om 19.00 komen. duurt nog wel even maar dan kan mijn mannetje er ook bij zijn. dat is wel prettig. nog een aantal uurtjes tussen hoop en vrees......

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    spannend meis ik zal keihard voor je duimen dat alles goed is met je beebje :D

8. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    nou vandaag is me nod dag
    nog geen gevoel van ongi hihi
    spannend allemaal hoor!!
    x

9. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    spannend meis wanneer ga je weer testen??

10. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    ga zo testen heb nu vanaf 11uur vanmorgen nog niks gedronken hopelijk is mn hcg vermeerderd en dat ik dan wel iets zie.
    gisteren namelijk negatief waarschijnlijk vanwege dat ik de vorige avond wel veel gedronken had
    vrijdag was ie posi dus

zo spannend

11. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    ik hoop op allemaal positieve berichten voor jullie

12. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    owwww spannenddddd haha ik hoop dat ie posi is meid,

hier ben ik lekker om 1 uur me bed ingekropen ineens aanval van echte vermoeid heid en nu net pas wakker ff snel naar de winkel boodschappen doen en dan me kids uit school halen tot strakssss

13. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ leyshena : en en en ?????

14. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    nog een paar uurtjes, vanmiddag weer veel krampen, bloedverlies maar nog steeds geen stolsels. De tranen komen weer helemaal boven terwijl het toch goed ging vandaag. Ben wel erg benieuwd wat er binnen in mij bezig is en wanneer het gestopt is, tenminste daar ga ik zelf nog steeds van uit.

pffff

15. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ peetjuh : Ow wat verschrikkelijk !! Ga voor je duimen dat het toch allemaal goed is ... Maar kan me voorstellen dat je super onzeker bent . Succes ermee ....

16. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    hi swirll
    nou word ik echt gekk

test gehaald bij drogist,helaas nie met ochtendurine getest
    had vanmorgen 2 koppe capuchino op op me werk
    half 4 getest en negatief

zouden die kruidvat test nie kloppen
    vrijdag gewoon posi en nu negatief
    en niet ongesteld

pfff

17. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    @ Peetjuh: gatsie man, wat spannend. Heb je echte ongesteldheidkrampen en helder rood bloed? Het klinkt eerlijk gezegd niet heel rooskleurig maar het gebeurd wel eens en dat de zwangerschap daarna gewoon goed door gaat. Ik hoop het echt voor je. Sterkte de komende uurtjes.

@ Schrisje: hoe gaat het me je meid? Ik weet wat je doormaakt, het is echt verschrikkelijk verdrietig. Is de miskraam al op gang gekomen? Heel veel sterkte meid.

@ Dorianne: wat heb jij veel echo's zeg!! Fijn! Wat mooi dat allles nog steeds helemaal oke is! Top!

@Leyshena: als je echt zeker weet dat je zwanger bent dan ben je hier van harte welkom. Voor twijfelgevallen enzo zijn genoeg andere topics dus ik raad je aan om daar dan te gaan schrijven. Daar vind je vast genoeg lotgenoten en antwoorden.
    Nu val je hier opeens binnen en zet je verhaal neer terwijl net iemand hier verteld had dat ze een miskraam heeft gehad. Jij reageert daar helemaal niet op en dropt alleen je eigen story ( die ook nog eens off-topic is) Niet echt leuk. Ik zie net dat je alweer alleen je eigen verhaal hebt geschreven hier en helemaal niet reageert op anderen ( weer iemand waarbij het misschien niet goed gaat) Sorry hoor, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.
    Als je test negatief is dan zit er niks anders op dan afwachten. Sowieso is het niet slim om voor je NOD te testen, dit moet je minimaal 1 dag erna doen. Dat is niet voor niks.
    Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test krijgt over een paar dagen.

Hier gaat alles oke. Voel me nog steeds hetzelfde. niks veranderd. Morgenmiddag de echo!! Vind het echt super spannend!! Ik hoop zo dat het allemaal goed is.

18. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    isa
    sorry hoor maar ik reageerde even op swirl

dit is toch zwanger en onzeker?
    ik heb zwanger getest dat staat vast maar dat die testen zo doen dat zit me dwars!
    em gatsie man zeg je denk ik ok nie als je weet dat iemand mis een miskraam krijgt.

@peetjuh heel veel sterkte.heb er geen andere woorden voor.

iedereen die op mn bericht heeft gereageerd bedankt
    je mag ook een prive berichtje sturen

groetjes

19. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ leyshena : Vreemd indd... Misschien toch nog eens een kruidvat testje halen ....over 2 a 3 dagen ofzo. Dan zal misschien het hcg wat meer aanwezig zijn.
    Wel spannend zo !

Misschien kun je eens kijken bij 'vage zwangerschapstesten'...Dat is ook een erg gezellig topic .....en daar zit iedereen in het zelfde schuitje als jij. Misschien wat fijner voor je ;) .

Liefs Swirl

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.152
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @ peetjuh: Vreselijk om zo heen en weer geslingerd te worden tussen hoop en vrees. Ik kan het me nog zo goed herinneren. Ik leef met je mee! Ik hoop natuurlijk dat je goed nieuws krijgt vanavond en dat het vloeien dan ook stopt, zodat je minder onzekerheid en angst hoeft te voelen.
    Eén (hele) schrale troost bij slecht nieuws: het geeft wel rust. Althans, dat was mijn ervaring. Ik was erg verdrietig om te horen dat het over was, maar ik kon daarmee tenminste wel verder. Valse hoop is iets vreselijks, dan liever geen hoop. (Maar da's mijn gevoel hoor!)

Deel Deze Pagina