Ik ben nu ruim 26 weken zwanger en begin deze week, schoot er waarschijnlijk iets verkeerd in mijn rug. Voelde het niet gebeuren, maar had wel opeens pijn. Het zat linksonder. Ik liep er echt moeilijk door. Na een uurtje was het gelukkig helemaal weggetrokken. Vandaag heb ik dus hetzelfde, alleen zit de pijn nu rechtsonder (laat ik zeggen, waar ongeveer het kuiltje in je rug/bil zit). Ik kan echt niet op mijn rechterbeen staan (1 been), dus een broek aantrekken lukt wel, maar zittend. Het lopen doet pijn en gaan zitten en opstaan ook. Hebben nog meer meiden hier last van. Wat helpt? Dit is mijn derde zwangerschap.
hoi ik heb ook al last van bekkeninstabiliteit...en voel het de hele tijd gewoon door ..... pijn onder in de rug wat uitstraalt naar de billen...soms de rechte kant van de bil heel erg pijnlijk dan de linker bil.... ook kan ik dan idd heel moeilijk op 1 been staan. ik loop al vanaf week 12 bij de fysio....en ben vanaf gister therapeutisch aan het werk gegaan, dat wil zeggen dat ik overgeplant sta...als derde zeg maar! hopelijk gaat het dan weer wat beter, moet nog zo lang.... ik zal dus nie weten of jij last heb van je bekken...is het bij die ene keer gebleven? het kan idd ook gewoon in je rug zijn geschoten,of misschien wel issias, vraag anders ff je verlos k om advies...
Hoi meis, mijn fysio vertelde dat je door te liggen op je rug en dan proberen 1 been gestrekt omhoog te brengen al zelf kunt voelen of er sprake is van BI. Als je dit dus niet lukt door veeeeeeel pijn dan zou ik even naar de HA gaan voor een doorverwijzing naar de fysio. let goed op je lichaam BI is niet niets en je kan er maar beter snel bij zijn. Hoop voor je dat het geen BI maar gewoon een spriertje dat wegschiet ofzo
Hier ook flink last van bekkeninstabiliteit, kan niet zitten, liggen, lopen, staan enz... Word helemaal niet goed van de pijn in mn linker bil en been. Zit nu te wachten op de fysio omdat de dame die dit soort zaken regelt op vakantie is Zie er best wel op om nog min. 20 weken zo te lopen Heel veel succes en hopelijk valt het mee voor je.
Ook ik loop met klachten in mijn rug en uitstralend naar mijn bil en been. Heb nu fysio en we proberen met oefeningen en letten op mijn houding het zo draagbaar mogleijk te maken. Tis gewoon vervelend, bij mij wordt gedacht aan een beginnende bi. Groetjes Sil
Ik ga zo meteen even proberen of me dat lukt, liggend op het bed en dan een been omhoog. Gisteren heel de dag erge last gehad. Waggel maar wat rond. Vandaag ging het iets beter. Maar na een half uurtje in de auto, ging het uitstappen niet meer zo soepel. Ik ben taxichauffeuze en morgen moet ik weer tot zes. Ik hoop dat het gaat lukken. Bedankt voor jullier reactie en ik laat nog wel even weten hoe het verder verloopt. Hoop dus ook echt op een spiertje