optimel drink

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Biancaaa, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    kan het eigenlijk kwaad dat ik de hele dag door alleen nog maar optimel drink???
    En gebakken vis kan je toch ook altijd gewoon eten tot bepaalde hoogte natuurlijk..
    en is het eigenlijk vaak zo dat je bij een tweede sneller een buikje krijgt?>/

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Alleen optimel drinken is niet helemaal de bedoeling. Zeker niet als het een variant is met aspartaam. Probeer eens af te wisselen met water, thee en een vruchtedrankje (bijvoorbeeld Roosvicee?)

Gebakken vis kan je inderaad gewoon eten maar als je niet helemaal wilt dicht groeien zou ik het een beetje beperken (oftewel niet elke dag ;) )

Bij een tweede is het vaak zo dat je sneller gaat zien dat je zwanger bent. Dit is geen wetmatigheid maar het kan wel degelijk.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Ik zou zeker niet de hele dag door alleen maar optimel drinken. Dit kan zeker kwaad. Als je een versie met zoetstoffen hebt (aspartaam dus oa) is dat het aangeraden niet meer dan 2 glazen per dag te drinken. Heb je de versie met suikers, dan spreekt dat ook wel voor zich.

En net zoals mijn voorganger zegt, vis is niet slecht, maar elke dag gebakken vis, is toch wel vragen om veel aankomen in gewicht.

Je hoort wel vaker dat je het bij een 2e sneller ziet, maar voor mij geldt dat helemaal niet. Ben nu bijna 20 week en je ziet eigenlijk nog niks.

4. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    In alle drank van Optimel zit aspertaan dus ik raad je dat sterk af. Twee glazen per dag is dan echt wel de tax.

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja idd...en daarbij alles waar Te voor staat is niet goed ;)

6. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    okeej dank jullie wel
    Ik heb de afgelopen week meer dan 2 glazen per dag gedronken
    Zal dit kwaad kunnen hebben??? :( :(

Deel Deze Pagina