symptomen week 7

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Belindada, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Ben ik een week met het werk naar Kreta en daar had ik al niet mega veel zin in, ben toch liever thuis zwanger ;)
    Maar heb ik ook nog dat ik weinig tot geen klachten heb, niet misselijk soms maar dan ook heel soms beetje buikpijn. Wie nog meer afnemende klachten in week 7? Vorige week een prima echo gehad trouwens maar ben nu toch wel weer wat nerveus of alles nog goed is. Geen bloed verloren niks...

2. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben morgen 7 weken zwanger maar ik voel ook niks....ben alleen erg moe en mn buik voelt trekkerig aan maar meer niet.
    Rond 3-4 weken was ik misselijk maar daarna niet meer.....heb pas over 8 dagen mn echo best spannend :)

3. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik heb al heel mijn zwangerschap bijna geen klachten :d

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    De ene heeft de hele zwangerschap door last van alle kwaaltjes en de andere heeft echt nergens last van.

Ik heb de eerste 12 weken ook ups en downs gehad met de klachten. Tussen de 6 en 10 weken was ik enorm misselijk, maar dat begint gelukkig nu af te nemen, af en toe met vlagen dat ik me weeig voel. Alleen moet ik er wel heel goed op letten wat ik eet. Ik hoef maar iets verkeerds te ruiken of te eten, of ik ben de hele dag misselijk. Mijn maaltijden bestaan voornamelijk uit crackers, brood en als het me lukt een warme maaltijd, en anders een soepje of noodsels.
    Nu begint de moeheid toe te slaan! Verder voel ik me goed.

5. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben morgen 7 weken, maar heb ook geen last van lichamelijke kwaaltjes.
    Aan de ene kant dolblij mee natuurlijk, aan de andere kant ook best een onwerkelijk gevoel.
    Ik voel of zie nog niks. Zal blij zijn als ik een echo heb gehad. Misschien wordt het dan wat 'echter'.

6. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,
    Snap jullie onzekerheid wel hoor.
    Ik was vorige week flink ziek. Misselijk, maagpijn. Ik kon mn bed zelfs niet meer uit! Toen dacht ik even.. als dit een voorbode is voor de komende weken...:$
    Maar nu gaat het gelukkig alweer een stuk beter. Hoorde van mensen om me heen (die niet zwanger zijn ;)) dat ze ook last van hun maag hebben gehad. Dus ik hoop maar dat het een virusje was want als je dat de komende weken hebt ben je NIET blij!
    Nu ben ik vooral MOE MOE MOE. Ik zou wel de hele dag kunnen slapen!
    Heb ook steeds krampjes in mn onderbuik. Dat vind ik wel eng hoor. Net of je ongesteld moet worden. Had trouwens 2 dagen geleden een beetje bruine afscheiding :(... Ik schrok me rot! Maar daarna niets meer.
    Vrijdag heb ik mn eerste echo. Ik kan niet wachten!!!

Succes allemaal met de onzekerheid...komt vast goed!
    x PP

Deel Deze Pagina