Hoi dames, Ik ben momenteel 17 weken zwanger, bijna 18. Sinds gisteren lijkt het wel alsof ik een ballon in me buik heb die elk moment kan knappen! Mijn buik is daarbij ook hard en kan dan absoluut niet op me zij liggen. Ook doet het pijn als ik over mijn buik wrijf. Ik heb wel het idee dat ik momenteel me buik zie groeien zeg maar... Stoelgang is verder in orde dus het lijkt niet van mijn darmen af te komen. Voor de rest os het s avonds erger als s ochtends. Wie herkent dit? Een kruik of bad geeft wel iets verlichtig maar neemt het gevoel niet weg. Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Liefs Kirsten
Nee had me niet druk gemaakt dat is juist het vreemde er aan.. Had gisteren en vandaag ook ontspannen dag, lekker op de bank filmpje kijken en meer eigenlijk niet..
Ik herken het wel heel erg! Weet ook niet waardoor t komt, t kan wel de groei zijn van de baarmoeder. Ik heb t ook meest savonds
Dat kan inderdaad ook, je kunt altijd als het te vaak terugkomt even contact opnemen met je verloskundige!