Net zwanger en rugpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Love1990, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Zoals jullie zien ben ik bijna 4 weken zwanger, en ik heb al een week last van lage rugpijn. Bij mijn miskraam had ik ook een week voor nod al last van zeurende lage rugpijn. Nu ben ik best wel bang dat dit weer een slecht teken is. Zijn er meer meiden die zo vroeg rugpijn hadden en hoort dit er bij of is het toch een teken dat het niet goed zit?

2. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    Hoi hoi,

Ik had het ook. Ik dacht zelfs dat ik ongi ging worden. Zo voelde het. Echter het is ook een kwaaltje dat erbij hoort. Heb er nu nog weleens last van. hoop en bid voor je dat alles goed mag blijven gaan. Tis een zenuwslopende periode.

3. Love1990

Bedankt!

Verder nog iemand die dit ook had?

4. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Ik heb ook behoorlijk last van mijn rug, maar met name tegen de avond (ben net 5 weken zwanger). En wat ik van andere vrouwens lees is dat het heel normaal is.

5. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik vroeg me hetzelfde af :D
    Ik heb sinds een aantal uur pijn in mn onderrug...waar het net overloopt in je bil... het is een beetje zeurend

6. Love1990

Ja ik heb precies hetzelfde! Gelukkig is de pijn niet constant aanwezig.

7. Wilma1987

Wilma1987 Lid

11 jan 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb er in het begin last van gehad, zo erg dat ik niet op m'n billen kon zitten.. Kon het toen ook niet verklaren.. Nu weet ik dat het erbij hoort..

8. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Pfffieue wat een opluchting zeg! Is dat dan je bekken? Je baarmoeder dat uitrekt? Of wat anders?

9. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kheb ook rugpijn aant einde van de dag. Ben nu in de zesde week. Vorige zwangerschap welke ik een ma had verdwenen mijn kwaaltjes nadat t gestopt was met groeien...

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jazeker meiden, heel normaal. Blijkt door de hormonen te komen. Meestal vanaf 4 weken zwangerschap.

Mocht je een soort van ongi gevoel krijgen dan zijn dat waarschijnlijk je banden.

TS ik hoop dat het deze keer goed gaat meis!!

11. Love1990

Thnx, gelukkig lopen mijn testen nu ook mooi op!

Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag raken!

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Das lief van je, dank je wel!!

13. FibroMama

FibroMama Lid

23 feb 2014
    16
    0
    0
    Momenteel ben ik een blog begonnen over mama zijn
    NULL
    Oh breek me de bek niet open. Ik had vanaf 4 of 5 weken al nom. stop rugpijn. Volgens de fysio was dit omdat je bekken al aan het voorbereiden is op de groei van je kindje en de bevalling. Kortom maak je niet teveel zorgen en geniet vooral van het kleine wondertje in je buik.

14. Door1986

Door1986 Lid

18 sep 2013
    68
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Valkenswaard
    Hier dezelfde ervaring. Last van lage rugpijn.. fijn die hormonen zo... -_- ze maken je bekken nu al weker (voorbereiding op de bevalling)

Ik heb trouwens Cesartherapie gehad. Maakt je ook bewuster van je houding waardoor je minder last krijgt. Daarna ging het stukken beter!

Lekker van de zwangerschap genieten en nu al (niet teveel en te zwaar tillen!!!!) Dat doen onze mannen maar! ;)

15. Love1990

Kwam dat ook door de fybromyalgie? Ik heb nl. Ook fybromyalgie en voornamelijk veel (lage) rug pijn.

Deel Deze Pagina