Stomme vraag misschien dames maar met welk gevoel rijden jullie nu in de auto? Ik was en ben gek op autorijden maar doe het nu echt met tegen zin. Ben snel afgeleid en doordat ik heel moe ben voel ik me ook sneller angstig... Meer dames daar last van of ben ik de enige
Ik heb er zelf geen last van! Maar gek genoeg vind ik het wel vervelender als mijn man in mijn ogen iets lomps doet op de weg
Ik heb er ook geen moeite mee, maar ml moet wel rustiger rijden dan normaal. Zit me echt af en toe op te vreten!
Ik had er wel moeite mee! Heel raar, maar ik zag dan steeds voor me hoe ik een ongeluk zou kunnen krijgen en dan was het niet alleen mijn eigen leven, maar natuurlijk ook dat van mijn kleintje... Ik voelde me extra kwetsbaar! Ging strak op de regeltjes letten! En ik raak nu met 3 kids achterin en 1 in de buik compleet geirriteerd als mijn man het waagt te rijden met 1 hand ipv 2... Ik weet dat het gebaseerd is op niks, maar toch...
haha mijn vent mag vooral niet meer zo hard de bochten door want dan wordt ik misselijk. Denk dat het bij mij vooral komt door vermoeidheid en daardoor onoplettendheid. Gaat idd niet meer alleen om mijn leven Eng vind ik het namelijk niet en stap ook nog wel de auto in maar alleen als ik echt goed uitgerust ben
Geen moeite mee hoor.. Rij nog steeds in de auto rond toen met de zwangerschap van mn dochter reed ik nog met 41 weken naar t ziekenhuis toe voor inleiding
Ik rij ook nog vrolijk door. Nou ja vrolijk.. buik zit behoorlijk in de weg. Maar ja, zonder auto kom ik nergens.
Ik was toen ik zwanger was van de eerste nog aan het lessen... Ik ben gestopt doordat ik angstig en moe was..en heb dit pas weer opgepakt toen me zoontje 1,5 was omdat ik dus ook angstig was om met me zoontje te gaan rijden als ik pas me rijbewijs zou hebben.. Ik heb dus nu net pas een jaar mn rijbewijs en ik moet zeggen ik heb nu totaal geen last van diezelfde angsten meer gelukkig. Bovendien weet ik nu al niet meer wat ik zonder auto zou moeten of hoe ik dat gedaan heb tijdens me eerste zwangerschap>?!
Geen moeite mee, maar ik rij nu liever wel zelf maar dat komt meer omdat ik me soms wat misselijk oid voel. Dan vind ik het fijner om zelf te rijden. Zonder auto kom ik ook nergens, dus hoop t wel tot t einde vol te kunnen houden
Ik scheur ook overal nog naartoe. Niet angstiger of iets. Wel heb ik als mijn man rijd dat ik overal gevaar zie. Dan ben ik echt bang dat hij bepaalde situaties niet overziet terwijl hij 'verantwoordelijker' rijd dan ik haha. Ik denk dat dit ook met controle te maken heeft.
Ik rijd nu meer dan voor de zwangerschap. Rijd iemand anders dan ben ik super snel misselijk. Wissel ik dan niet om dan volgt een kotssessie. Als ik voor controle moet en mijn man heeft de auto mee naar zijn werk dan gaat mijn moeder of mijn oma met haar auto mee. Die stappen voor mijn deur uit en gaan aan de passagierskant zitten. Hahaha. Ik rijd dus ook andermans auto, tenzij ze graag willen dat ik in de auto kots In het begin van de zwangerschap was ik te slapjes van de misselijkheid om te kunnen rijden en was ik ook veel 'waziger en minder scherp'. Maar dat trok weer weg na die eerste weken. Nu rijd ik wel maar ben ik lang bezig met mijn stoel eer ik een comfortabele houding heb gevonden. En soms vind ik die ook niet. Nee, achter het stuur zit niet lekker meer maar verkies ik nog steeds boven een kotsbui hahaha
Ik rijd zelfs meer dan voor de zwangerschap omdat het fietsen me vooral met dochterlief voorop toch wel zwaarder valt en ik bang ben om te vallen (ik kan niet meer normaal opstappen door het voorzitje). Ik vind het niet erg en rijd volgens mij hetzelfde als anders. Ook zit ik net zo relaxed naast manlief als die rijdt. Nu hebben we een BMW 1-serie, maar in mijn eerste zwangerschap in de Suzuki Swift en het peugeootje 107 dat ik voor mijn werk gebruikte heb ik ook nooit een ruimteprobleem gehad! Het gekste met autorijden was dat ik s ochtends op de snelweg kon ruiken wat er in de vrachtwagens aan ontbijt genuttigd werd: koffie, tosti's, iets met gebakken spek...
Nergens last van. Vind het trouwens wel gevaarlijk als je bang bent als je auto rijdt... ik zelf vind het dan niet verantwoordelijk dat je nog rijdt. Maar dat is mijn mening.
Ytest .. Ik heb een gordel speciaal voor zwangeren. Ideaal lijkt me dat.. De buikgordel zit dan niet op je buik maar tussen je benen en op het bekken. Dit ook beter bij een evt ongeluk waardoor je buik niet afgeklemd wordt