Hoihoi, Ben net zwanger. Waar ik me wat zorgen om maak is het volgende: mijn eisprong voel ik altijd erg duidelijk. Deze keer heb ik na de eisprong nog een week lang last gehouden van dezelfde buikpijn, aan dezelfde kant als waar het ei gesprongen was. Nu ik net zwanger ben, speelt deze buikpijn zo nu en dan weer op. Net of er een eitje op springen staat. En weer/nog steeds aan dezelfde kant als mijn laatste eisprong. Kan dit duiden op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of zou ik dan nog last van andere dingen moeten hebben? Alvast bedankt!
Nog even een kleine toevoeging: de digitale indicatortest van Clear Blue geeft al een week 1-2 weken aan. Heb op internet gelezen dat bij een BBZ het HCG minder stijgt. Maakt mijn zorgen nog groter.
hoi, bij een bbz heb je echt heel veel pijn, dan kun je niet meer lopen of staan. Het heeft geen zin om te blijven testen. Probeer te vertrouwen in je zwangerschap en in je lijf. Als de pijn erger wordt kun je contact opnemen met een huisarts of verloskundige. Succes ermee! Mirjam