net zwanger en steken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ameera, Nov 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ameera

Ameera Lid

Oct 22, 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben :D en heb sinds eergisteren steken van beneden, echt pijnlijk. En steeds het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken? Het is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw voor me.

alvast dank ;)

2. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik herken het gevoel dat je beschrijft. Waarschijnlijk is er niets aan de hand en voel je nu je banden of je baarmoeder die groter wordt. Niet te veel zorgen maken!

3. Metire

Metire Niet meer actief

Ik had dat ook in het begin, zelfs wel eens zo erg dat ik er wakker van werd! Het is waarschijnlijk bandenpijn, niets om je zorgen over te maken. Ik had het ook als ik naar het toilet ging en mn baarmoeder naar beneden zakte als mn blaas weer leeg was.. Ik nam altijd een warme pittenzak, dat hielp goed tegen het gevoel. (Maar blijkt dat dat ook eigenlijk niet mag? Geen idee waarom)

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    ja is normaal
    kan soms zo erg zijn dat als je hoest of wat en je ligt je je benen in je nek moet trekken of als je staat compleet dubbel moet staan

bandenpijn is dit
    warme zakken enzo mogen wel, kep de verloskundige dit toen gevraagd geen probleem
    kind zit goed ingepakt en merkt dit niet.... ik dacht dat t te warm zou worden binnen bij t kind maar is niet zo zeiden ze :)

dus lekker een warme douche, lekker een warme zak

ik zag t zo, want ik heb verder weinig last van misselijkheid en dergelijk

zolang die bandenpijn er is, is t goed :p dan groeit je baarmoeder en doet alles t nog goed :D

5. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Zelf had ik daar ook veel last van. Ik heb bij veel pijn goed gerust, kruik, warme douche en goed naar je lichaam luisteren.. doet wonderen.

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    heb er ook last van. is niks ergs ;)

in me handtekening vind je een link naar een topic met allemaal juli 2012 to be mama's zulke vragen kun je daar ook stellen! je bent van harte welkom!

7. Ameera

Ameera Lid

Oct 22, 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dames ben zo blij met deze reacties dat het gewoon normaal is. Pfffieuw maakte me gewoon zorgen voor niks. Blijft het zo het hele zwangerschap of is het gewoon de eerste weken?

@ Aloha, bedankt je zult me daar zkr tegen komen ;)

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Ik heb het ook gehad vanaf week 5 tot 7 ongeveer. Heel pijnlijk en nadat mijn eerste zwangerschap in een vmk eindigde best een beetje paniek. Maar zoals je al 25 weken zwanger en een heerlijk drukke baby in mijn buik!

Share This Page