Ik heb er naar gezocht op het forum maar niet kunnen vinden. Ik ben net zwanger en ik heb me toch sinds een week een zere kuiten, de hele dag door, ook straalt het door naar mijn wreef en schenen. Vooral links is het erg. Iemand die dit herkent? Het zijn geen krampen maar echt pijnlijke stijfheid. Voor de rest geen klachten
Ik heb ook krampen in m'n kuiten, vooral s'nachts, en als ik dan een kussentje onder m'n voeten leg, gaat het beter, misschien helpt het bij jou ook wel, of misschien moet je even je ha bellen.
Hey, Ik had dit aan het begin van mijn zwangerschap ook. Bijna een constante stijfheid en snachts al wel eens krampen. Had natuurlijk wel wazt hittegolven tijdens mn zwangerschap en dat hielp ook neit. Het ligt aan een slechte doorbloeding nu er vanalles veranderd in je lichaam. Ik mocht tijdens mn zwangerschap oploszakjes van venoruton nemen. Mag perfect tijdens de zwangerschap en je benen voelen na een uurtje al lichter aan. Mijn zus had er zelfs als puber last van en zij werd geholpen door iets uit grootmoederstijd. een stuk witte zeep vanachter onder je matras steken. Raar maar waar, maar als ik snachts de zeep bij mij vond (odneraan stapelbed) dan mocht je er zeker van zijn dat ze snachts wakker werd van de krampen. Fabeltje dat werkte dus... hopelijk vindt je voor jou de geknipte oplossing. Liefs Kitty