Goedemorgen meiden, Ik heb nu sinds gisteren last van donker gele ligt bruine afscheiding. Kan dit kwaad, of hoort dit er gewoon bij? Ik heb wel een innestellingsbloeding gehad, maar die was vorige week donderdag al over. Stomme onzekere gedoe ook! ben blij als ik mijn eerste echo heb gehad
het kan kan zijn dat er een beetje oud bloed bij zit ik heb dat tot 8 weken gehad zolang je geen helder bloed hebt hoef je je niet ongerust te maken
Ik heb het ook gehad, vanaf week 4,5 tot week 5,5 bruine tot soms echt donkere buine afscheiding. toen een aantal dagen niets en toen gelige en bruine afscheiding. ik maakte me ook zorgen, dacht dat er vast iets niet goed zou zijn. Heb afgelopen maandag mijn 1e echo gehad en alles is oke! heb nu geen echte bruine afscheiding meer, af en toe wat geler. De verloskundige zei, dat er inerdaad niets aan de hand is wanneer het geen helder rood bloed is en je daarnaast echte buikkrampen krijgt!
meiden bedankt voor jullie reactie Maakte mij niet heel druk, maar denk vraag het hier toch maar even Stelt mij toch meer gerust. Ik moet namelijk nog 2 weken wachten tot mijn eerste echo dus tot die tijd blijft het spannend en erg onwerkelijk Meiden geniet lekker van jullie zwangerschap
ja dat is waar, maar vanmorgen had ik weer ineens 2 bruine druppels (bloed) afscheiding Word hier wel erg onzeker van.... Stom Gedoe!
Ik heb dit idd ook gehad en je word er gek van! vooral als jeal een miskraam hebt gehad het de tweede keer hebt gehad en het een miskraam werd...3e keer had ik het ook en het bleef zelf een dag of 5! Maar niks aan de hand en me zwangerschap ging gelukkig goed...maar had echt de moed in mijn schoenen zitten
Nou jantina, dit beurt mij toch niet echt op hahaha, maar het is wel de realiteit. Ik hoop maar dathet bij mij iets onbenulligs is en er gewoon bij hoort. Maar het is erg vervelend idd