Hallo zwangere!! Ik open dit topic omdat ik graag de ervaringen wil delen met de vrouwen die net zo ver als ik ongeveer zijn. Ik ben vandaag 10 weken zwanger en ik heb best een paar nare weken achter de rug. Van extreme vermoeidheid tot weinig eetlust,dorst tot aan uitdroging etc... Ik probeer nu langzaam het vaste voedsel weer op te pakken maar er ging niks anders in als een paar happen crackers en... een paar happen vla. Mijn toen zo opgezette buik is verdwenen naar weer een platte buik en ruim 2 kilo afgevallen. Van de verloskundige mocht ik op het moment niet werken omdat ik helemaal uitgeput was en moest thuis rusten en om het uur proberen kleine hapjes te eten maar vooral drinken. Hoe hebben jullie de eerste weken ervaren??? P.S hoe kan je een banner aanmaken?? Groetjes
Hallo mede zwangere, Wat vervelend voor je dat je je zo naar gevoeld hebt! Ik hoop voor je dat je je snel beter gaat voelen en lekker kan genieten van je zwangerschap! Ik ben vandaag 13 weken zwanger en heb tot nu toe een super fijne zwangerschap *klopt af*. Als mijn volgende zwangerschap weer zo zou zijn, dan teken ik ervoor! Veel sterkte en beterschap! Voor een banner moet je rechtsboven in het rijtje naar banners toe en daar man je een banner maken. Staat naast Calculator.
Het is niet fijn dat jij je zo voelt maar je hebt wel een fijne vk zo te lezen. Ik zelf heb alleen last van avond misselijkheid, opgeblazen gevoel en vooral erg moe. Als je je ervaringen wil delen kan je bij her subforum clubs kijken. Daar heb je allemaal meiden die in1 topic schrijven die in november zijn uitgerekend. En gefeliciteerd met je zwangerschap
Hoi bedankt voor je reactie!! Ik hoop ook dat ik me snel weer beter voel! Lees dat je een 3ling verwacht??? Wat spannend. Fijn dat je er zo van kan genieten en je goed voelt vooral met een 3ling in je buik!!
Van harte gefeliciteerd! Wie weet kun je in één van de subfora meekletsen (bijv bij uitgerekend in november) Fijne zwangerschap!