Welke zwangerschapsolie of crème gebruiken jullie? Mijn huid begint droger te worden en bodylotion werkt minder goed. Heb eea gelezen maar de crèmes waar t meeste reclame voor gemaakt worden bepanthen etc xijn wel erg aan de prijs. Zoek een natuurlijk alternatief. Amandelolie?
De kruidvat olie voor mama is erg fijn. En de crème voor mama van de Etos is ook erg fijn. Ik wissel beide af. Vindt de olie lekker voor savonds en de crème sochtends.
Hai zonnetje, fijn weer wat van je te lezen Er bestaat ook geur/smaakloze kokosolie, misschien is dat een optie? Ik gebruik zelf bio oil, trekt snel in en ik vind het geurtje zo lekker
Ik gebruik Kruidvat Beauty Oil, minder duur dan Bio Oil en ruikt lekkerder. Bevat vitamine A en E, bisabolol, calendula en kamille.
Ik gebruik voor mijn buik Bio Oil en voor de rest gewoon dingen die ik anders ook gebruik. Mama Bee heeft ook hele fijne mama creme's of Clarins
Olie van de action voor huidherstel. Het flesje lijkt heel erg op bio oil maar dan voor een fractie van de prijs! Dacht iets van drie euro. Heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gebruikt en nu weer en heb geen straie.
Heb tijdens de zwangerschap bio oil gebruikt, vond het heel fijn smeren alleen aan de prijzige kant. En na de bevallingen kokosolie