Hallo allemaal, Ik weet niet op ik hier goed zit met me vraag. Ik heb sinds gisteravond zoveel pijn aan me linkerheup en het trekt door naar me onderbuik en me onderrug (links). Wat zou het kunnen zijn.
Als je het zo beschrijft lijkt het op bekkenpijn....alleen bij de pijn in je onderbuik denk ik eerder aan banden pijn ...zal als ik jou was gewoon even de pijn uitleggen aan de verloskundige.
Kan ook een beknelde zenuw zijn , ik liep al bij de fysio ivb met mijn bekken en kreeg dezelfde pijn als jij omschrijft. Bleek dus een beknelde zenuw te zijn moest gewoon in beweging blijven en gewoon normaal blijven lopen anders verergerde het alleen. Zou zeggen suc6 en hoop dat het snel over is zou wel anders even voor de zekerheid de vk bellen.
pijn in die omgeving wordt altijd toegewezen aan bekkenpijn, maar dat is het lang niet altijd. Ik heb het precies hetzelfde en dat komt door het verslappen van de spieren in je onderbuik en je onderrug waardoor de pijn in je heup en je onderrug begint. Ga wel meteen naar fysio voor oefeningen, want als je er te lang mee loopt ga je verkeerd lopen waardoor je spieren verkeert belast en nog meer pijn krijgt op meerdere plekken. Dat was dus met mij aan de hand. Gelukkig wordt het nu iets beter. Succes!
Dank je wel meiden. Ik ga maandag gelijk fysio bellen. je hebt wel eens een pijn dat het lijkt of ze met een mes in zitten te porren. maar dit is niet zo soort pijn. ik kan de pijn niet uit leggen. het is in iedergeval geen pretje.