Net zwanger en veel afscheiding..

Discussion in 'Zwangerschap' started by sallie01, Jan 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sallie01

sallie01 Actief lid

Jun 9, 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snds maandag weet ik dat ik zwanger ben maar ben best wel onzeker of het allemaal goed gaat.
    Ik heb nu best veel afscheiding (wit/geel) en vraag me af of dat normaal is! Wie heeft daar ervaring mee?

Als ik ongesteld moest worden, ging ik elke keer naar de wc om te kijken of ik het nog niet was. Nu ben ik zwanger en als ik wat voel 'lopen' ga ik direct weer naar de wc, kijken of het niet rood is... Word een beetje gek van mezelf..
    Ik hoop dat er meiden zijn die me gerust kunnen stellen...

Liefs Sallie

2. Tahnee

Tahnee Actief lid

Jul 22, 2010
    106
    0
    0
    Hi Sallie,

Allereerst gefeliciteerd!:)

Ik snap je onzekerheid heel goed hoor. Ik heb dat ook gehad en om eerlijk te zijn, heb ik het soms nu nog weleens..;)
    Kwam vooral bij mij, omdat ik altijd veel slijm had als me ongi naderde.. Maargoed, we zijn echt zwanger hoor!:D Proberen je niet zo druk te maken en lekker te genieten van je zwangerschap!

Oh en volgens mij is veel afscheiding ook een veelvoorkomende kwaal tijdens de zwangerschap, dus heel normaal..

Liefs

3. sallie01

sallie01 Actief lid

Jun 9, 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, dat stelt me al iets gerust.. Nog meer meiden die er ook last van hadden?
    Wat ik ook voel, zijn een soort 'bubbeltjes' die eruit moeten zeg maar (sorry voor de genante beschrijving :D)
    Is dit ook herkenbaar? Dus het gevoel of er steeds iets lucht in mn ** zit :)
    Ik weet niet hoor, maar maak me geloof ik veel zorgen.. Wie helpt me ervan af..

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja hoor is heel normaal ik heb al gele/witte afscheiding mijn hele zwangerschap!:D Jekkie talk haha

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

gefeliciteerd!

hier ook de gehele zwangerschap al last af veel afscheiding zoals jij omschrijft, kan erbij horen dus, alleen uitkijken dat je geen schimmel krijgt...

6. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    he meiddd.
    ja hoort erbij idd ben je blij dat je van de inlegkruisjes enz af bent omdat je niet meer ongie bent.
    Draag je ze omdat teveel afscheiding verliest jakkie.
    Ik had er ook zoveel last van.
    idd wel uitkijken voor schimmelinfecties in de nacht lekker bloot slapen

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

probeer niet te vaak inlegkruisjes te dragen, maakt het broeierig en nog grotere kans op schimmel...

8. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

gefeliciteerd!!
    heel herkenbaar ,heb hier een paar blogs terug ook een blog over geschreven.
    hier ook heel erg.
    had ik de vorige zwangerschap niet en nu heel erg. wordt er soms niet goed van en maakt me best onzeker (bang dat ik ben gaan bloeden)

9. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd.
    Is heel normaal hoor. Door je hormonen is je baarmoeder en vagina beter doorbloed en daardoor heb je meer afscheiding. Niks geks aan.

10. een tijd geleden hadden we eens het natte kruizen topic..
    er zijn zooveeeel vrouwen die hier last van hebben.
    Ik ook, al valt het nu mee. Maar in mijn eerste zwangerschap dacht, in combinatie met krampen, dat ik miskraam kreeg zo erg was het. Het ging ook gewoon mijn broek door :) (blij toe dat ik het tot nu toe niet zo erg heb)

11. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jep...hier ook een overschot...geen idee waar het goed voor is, maar ik ben inmiddels ook inlegkruisjes gaan dragen...jakkiebakkie...;)

gefeliciteerd trouwens!

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook heel veel last van afscheiding. Ook geel en helder. Voel het soms gewoon lopen en ook ik wordt er onzeker van. Het schijnt er gewoon bij te horen, maar fijn is anders:)
    Ik hou wel goed in de gaten of ik geen symptomen van een schimmelinfecties heb (jeuk, opgezwollen schaamlippen) en gebruik daarom ook geen inlegkruisjes...

13. sallie01

sallie01 Actief lid

Jun 9, 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor alle lieve reacties!! Zo veel! Ik ben echt blij om te horen dat er zoveel 'last' van hebben (niet voor jullie natuurlijk ;)) maar om te weten dat het er bij hoort!
    Hoef ik niet elke keer naar de wc te rennen als ik wat voel :D
    Maar als je een keer een miskraam hebt gehad zoals ik, is het toch nooit meer hetzelfde als eerst! Ik heb gelukkig ook een goede zwangerschap meegemaakt, heb al een heerlijk zoontje van bijna 3. Maar toch, dat zegt niks, toen was het in de tweede ronde raak en nu in de achttiende.... En het blijft elke keer toch spannend!

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja is normaal hoor ik heb ook veel last van gelige afscheiding

15. sbloemen

sbloemen Niet meer actief

Hallo,

Ik kom hier voor het eerst kijken. Heb ook iets meer afscheiding dan normaal (soms beetje slijmig), maar ik weet niet of ik zwanger ben. Heb ovulatietesten gedaan en wist daarom dat ik rond 26 jan m'n eisprong had. Ben in november gecurreteerd en had rond 12 jan. eindelijk iets van een ongesteldheid.
    Nu heb ik steeds iets steken in m'n buik (bij en ten hoogte mijn navel), maar weet niet of dit iets zegt. Kennen jullie dit gevoel? Verder niets geen symptomen (geen zere borsten o.i.d.).
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Share This Page