maar metaaldetectorpoortjes kan ik toch wel gewoon doorheen? Dat duurt 1 seconde lijkt me niet schadelijk..
ik heb met 16 weken zwangerschap gevlogen , naar amerika .... en ons wondertje ligt nu heerlijk hier in de wieg dus nee het kan niet kwaad.
Ik heb met 5 weken naar azie gevlogen en daarna nog eens tussendoor 1x naar ander land, 3 uurtjes gevlogen. Niks aan de hand hoor! Als je moe bent van het zitten, moet je gewoon ff lopen en je benen strekken. Bij de airport had ik een doktersverklaring dat ik 5 weken was, maar dat was niet eens nodig volgens de werknemers, alleen als je 30+ weken bent. Maar je kan wel bij de check in balie melden dat je zwanger bent, dat is trouwens verplicht volgens mij zusje (die is stewardess) want jij mag bijvoorbeeld niet bij de nooduitgangen zitten. En bij mij zeiden de stewardessen dat ik gerust hun kunnen roepen als ik wat nodig had, dus was wel nice
[/QUOTE] Wij gingen naar Dubai toen ik 7 weken zwanger was en toen moesten we in zo`n glazen ding gaan staan, armen omhoog en dan werd je gescand. Ik heb heel nadrukkelijk gevraag of het kwaad kon voor mijn prille zwangerschap (gewoon hier in het Nederland op Schiphol dus, geen communicatieproblemen) en die dame zei dat het helemaal geen probleem was en niet schadelijk. Kan natuurlijk ook niet want als er wel miskramen of andere enge dingen door zouden kunnen gebeuren zou het die fabrikant een hoop geld kosten!