Net zwanger en voel me verward (maar ook blij)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door aileen1975, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aileen1975

19 jan 2010
    20
    0
    0
    Curacao
    Hoi,

Ik ben net zwanger en ben daar natuurlijk blij mee maar ik voel me ook verward. Het is allemaal heel snel gegaan wat we niet verwacht hadden. Dit is natuurlijk zeker een goed teken en ook erg fijn want moet er niet aan denken om maanden iedere keer in spanning te zitten hoor. Maar toch nu dat het echt zo is heb je weer andere spanningen en ik voel al zoveel veranderen in mijn lichaam...... Ik woon in een warm land en ineens kan ik die warmte niet zo goed hebben :( Ik voel me heel de dag een beetje misselijk enzo. Niet echt dat ik moet overgeven gelukkig hoor. Ben echt moe en even niet echt ergens zin in, hahaha. Ik weet ook dat ik niet mag klagen hoor maar toch ;). Ik hoop hier iemand te vinden die zich ook zo voelt of heeft gevoeld. Ik weet ook wel dat alles zich moet settelen hoor maar nu wilde ik gewoon even mijn ei erover kwijt :)

Groetjes Aileen

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! :)

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Gefeliciteerd, en zo te lezen heb je enorme last van de gierende hormonen door je lijf. Een goed teken maar ik kan me de verwardheid wel voorstellen, want overal zitten ook weer zorgen en angsten aanvast. Haal bij de bieb (als je die daar hebt) is een boek over zwangerschap en dan kun je rustig daar in lezen of kijk is op www.zwanger.nl daar staat vast veel antwoorden op je vragen toch hoop ik dat je ook kan genieten.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gefeliciteerd :D !

6. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Gefeliciteerd!

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

8. Stef2203

Stef2203 Lid

26 jan 2010
    44
    0
    0
    Administratief
    Gouda
    Wat gaaf!!! Gefeliciteerd en geniet ervan!! :D

9. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Gefeliciteerd hoor!! Dat verwarde herken ik wel...Wij gingen ook kijken hoever we kwamen en 2 maanden later was ik zwanger! Had ik ook nooit verwacht. Je bent wel blij maar plotseling spookt er vanalles door je hoofd...Dat zijn de hormonen... Probeer maar te genieten, het komt echt goed. Het is een heel raar idee nu maar gloof me...Het wordt geweldig!!!

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.832
    19.167
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ineens denk je: OMG, straks woont er een baby in mijn huis. Niet een baby: MIJN baby. En daar moet IK voor zorgen... En als hij nou... of als er nou...

Tenminste, dat gevoel heb ik wel gehad. :D Hoort erbij hoor. Je hebt nog even de tijd te wennen aan het feit dat je straks een naam erbij krijgt:

mama

Proficiat!

11. aileen1975

19 jan 2010
    20
    0
    0
    Curacao
    Dank jullie wel voor de lieve/leuke reacties! :D Het is toch altijd fijn om herkenning te vinden bij mensen. Tuurlijk ben je blij en je voelt je ook wel gezegend dat het zo snel gelukt is maar dan komen inderdaad die O Jee's en je lichamelijke "ongemakken". We moeten er maar even doorheen inderdaad ;) Het is allemaal ook nog zo onwerkelijk.........:)

Ik hoop dat het met iedereen hieronder erg goed gaat :D

Groetjes Aileen

12. aileen1975

19 jan 2010
    20
    0
    0
    Curacao
    Hoi Tupp, Ik zie trouwens dat wij niet veel schelen met onze zwangerschap, net een goeie week :D

Groetjes Aileen

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid met je zwangerschap..

14. aileen1975

19 jan 2010
    20
    0
    0
    Curacao
    Hoi Tupp, Ik zie trouwens dat wij niet veel uit elkaar liggen met onze zwangerschap, net een goeie week :D

Groetjes Aileen

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ik ben er ook net achter, wij waren al wat langer bezig.
    maar ik ben ook de heledag misselijk net zo als jou.
    het is zo onwerkerlijk allemaal nog.

gefeliciteerd en succes

16. aileen1975

19 jan 2010
    20
    0
    0
    Curacao
    Hoi Anica,

Ten eerste natuurlijk hartelijk gefeliciteerd!!!!! :D

Ja raar is dat he? Je voelt je niet lekker en verstandelijk weet je waarom maar ja je ziet nog niks :( Ik heb ook heel de dag nergens fut voor, hoop wel dat dat overgaat. Het is ook zo spannend allemaal en een beetje vreemd, hahaha. Hoe voel jij je verder?

Groetjes Aileen

17. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ja heel raar, heb het echt nog niet door maar door mijn misselijkheid is het wel een stukje duidelijker.
    kan het nog helemaal niet bevatten.
    wij waren al een tijdje bezig en had me er al een btje op ingesteld dat ik misschien niet op de normale weg zwanger zou worden, ivbm een ziekte die ik heb.
    het is allemaal zo dubbel!!! ben ook niet zo blij als ik had verwacht omdat ik het nog niet echt door heb.
    ben ZWANGER, kan er niet echt over uit maar volgens mij weet jij precies hoe ik me voel hihi

succes

18. aileen1975

19 jan 2010
    20
    0
    0
    Curacao
    Hoi Anica,

Ja ik weet precies hoe je je voelt, hahaha. Ik heb dat zelfde gevoel hoor maar denk ook dat dat door de hormonen komt. Je lichaam moet zich gewoon even settlen. Ik probeer me er maar zoveel mogelijk aan over te geven ;)
    Mag ik vragen wat voor ziekte je hebt?

Groetjes Aileen

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    VIN I (Vulvaire intraepitheliale neoplasie)
    dit is een ziekte die onderandere vulva- en baarmoederkanker veroorzaakt, en nog meer ongemakken.
    de gemiddelde leeftijd is 74jaar en dan verwijderen ze je baarmoeder.
    aangezien de leeftijd zo hoog is, is er niets bekend over zwanger worden en VIN I
    ik was 18 toen dit ondekt werd en ik was de enige in nederland onder de 25 jaar die deze ziekte had.

er is helaas nog steeds weinig bekent over de ziekte, op internet staan veel tegenstrijdige infomatie.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

Deel Deze Pagina