Hoi Anica, Zo dat is wel vervelend zeg. Dan ben je zeker wel extra blij dat je nu toch op de "normale" weg zwanger bent geraakt. Lijkt me ook wel moeilijk als je iets hebt waar eigenlijk nog niks over bekend is en waar veel tegenstrijdige berichten over staan. Nou maar hopen dat dit gewoon in een keer goed verloopt en dat je eigenlijk geen last heb van je ziekte. Groetjes Aileen
Hoi Aileen, Van harte gefeliciteerd! En HEEL herkenbaar, je verhaal....hoewel ik er uit opmaak dat je er al wel mee bezig was? Is het ook je eerste? Ik ben nu net ruim 6 weken en ook vaak misselijk zonder braken enz, geen trek dan om te eten, heel moe, dus kan slapen als de beste en pijn in mijn rug.....ik zit wel gewoon in NL dus nu nog lekker koel...maar kan me voorstellen dat je het soms lastig vindt om te handelen: warmte. Aan de andere kant, ik heb het snel koud, dus wil wel met je ruilen hoor hahah. Je hormoonlevels gaan 300 % omhoog, dus ook niet verwonderlijk dat je (en wij allemaal) het nogal druk hebben binnenin ons lijf Wij hebben geloof ik nu toch wel besloten om het te laten komen, want dat was ons dilemma...totaal niet verwacht! Maar ik wens je heel veel plezier en sterkte met de misselijkheid enz.... Groetjes Esther
Hoi!!! Ik weet wel hoe je je voelt!! Gisteren ben ik er ook achter gekomen dat ik zwanger ben en eigenlijk geloof ik het nog niet, wel vreemd maar toch... Als ik een echo heb gehad bij mijn gynaecoloog, dan ga ik het wel geloven Al gieren de hormonen al door mijn lijf, pijnlijke borsten, misselijk, moe Maar geniet ervan!!!
Hoi Essepes, Ja het is allemaal heel wat he? Ik voel me net zoals jij hoor. Het ergste vind ik nog die misselijkheid Ik kan inderdaad ook heel de dag slapen, totaal nergens zin in. Als ik even ga liggen (want dat moet ik echt wel anders trek ik het niet) dan moet ik mezelf echt het bed uit schoppen. Ik heb wel het gevoel dat ik moet eten maar als ik dan in de koelkast kijk vind ik alles vies. Heb ook een beetje een vieze smaak in mijn mond waardoor je nog misselijker word volgens mij Bij ons is het inderdaad wel "gepland" maar kwam het toch nog onverwacht, we hadden het gewoon niet zo snel verwacht Daar ben je natuurlijk dan wel blij mee maar nu dat je je zo voelt denk je er wel eens anders over Ik hoop toch zeker wel dat het na die 3mnd beter gaat. Hoe is het met jou want voor jou lijkt het me dan ook wel heel moeilijk als het niet gepland is......... Hoi AnitaElisabeth, Het zelfde gevoel hier hoor! Blijft vreemd zolang je nog niks ziet. Verder weer iedereen bedankt voor de felicitaties! Groetjes Aileen
Gefeliciteerd!!! Denk dat je een beetje last hebt van alle hormoontjes... Als het de eerste is is het natuurlijk helemaal spannend!!! misselijk zijn etc word na 12 weekjes minder hoor Liefs mij
Hey, Ik moest in het begin ook wennen aan het idee hoor, en die hormonen werd er gek van buikpijn, moe, misselijk, nu ben ik blij dat ik regelmatig moe of beroerd ben dan weet ik dat het er nog zit. Geniet er maar lekker van