Hoi dames, Ik ben nu ongeveer 4,5 week zwanger (ik niet precies wanneer mijn laatste menstruatie was). En ik ben zo onzeker:x Ik heb weinig symptomen, geen misselijkheid ofzo. Wel was ik gisteravond wat meer moe en vanochtend stond ik op met wat vollere en gevoelige borsten (heb dat nog niet eerder gehad) Maar ik kon me niet beheersen en toch vanmiddag nog even getest en de test is goed donker nu. Tot hoelang bleven jullie door testen? Liefs
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook even op gewacht zie ik dus dan wil je zo graag dat het goed gaat he! Snap je onzekerheid hoor, heb ik ook heel erg gehad. Bij mij kwamen de kwaaltjes pas echt duidelijk met 6 a 7 weken en verdwenen soms ook gewoon weer om even later weer terug te komen. Ik heb 4 testen gedaan en moeders voor moeders ook nog 1. Maar ik wilde de testen ook gewoon opmaken, had 2 merken en er zaten er nou eenmaal 2 in het doosje Voor je eigen gemoedrust zou je volgende week nog eens kunnen testen!
Ik heb 2 digi testen gedaan en ongeveer 8 kv2v5... Veel ja best wel. Maar ik moest gewoon in de gaten houden of de lijn niet lichter werd net als vorige maand. Nu a.s. vrijdag nog een test van MvM... Ik wil u echt niet meer testen... Hoop snel een mooie echo te hebben met een kloppend hartje, hopelijk kan ik het dan een beetje loslaten!
Hej, ik lees je topic nu toevallig, maar ik denk dat meer dan 70% van de nu zwangere vrouwen (of moeders) het best wel spannend vond hoor. Vooral in het begin. Vond ik ook toen, heel spannend. Probeer je dus maar te ontspannen, want zorgen maken is helemaal niet goed voor je. Komt vast en zeker goed. Het gaat veel vaker goed dan fout hè, onthoud dat! En dat je niet misselijk bent betekent natuurlijk he-le-maal niks. Geloof me, je zult je hoogstwaarschijnlijk over een paar uren, dagen of weken echt flink misselijk voelen. Geniet er nu dus nog wat van.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik echt totaal nergens last van gehad. Toen had ik echt het idee.....ben ik wel echt zwanger? Je hoort namelijk meestal dat je allerlei kwaaltjes "moet" hebben. Nu bij m'n tweede zwangerschap heb ik alleen pijnlijke borsten. Dit was dus echt totaal nieuw voor me. Wel ben ik bij beide zwangerschappen erg moe, vooral na het eten.
Gefeliciteerd! Ik heb eigenlijk helemaal geen symptomen. Ik deed de test, omdat de ongesteldheid maar uitbleef. Ik ben niet misselijk, niet moe, echt eigenlijk helemaal niks. Alleen ca. 2 kilo aangekomen. Ik heb schildklier problemen, dus moet aan de medicatie. Da's alles. Ik denk ook ca. 4,5 week zwanger te zijn. Ik zoek eigenlijk een groep van uitgerekend in aug 2014. Is die er al?
Bedankt voor de reacties! Zo te lezen is het normaal om onzeker en bang te zijn zo vroeg in een zwangerschap. Mijn vriend zegt dat ik moet stoppen met testen omdat het nu wel duidelijk is Maar ik denk dat ik toch wel wekelijks even een testje doe, just in case
Jij ook gefeliciteerd! We lopen ongeveer gelijk dan Ben ook benieuwd of er al een augustus 2014 groep is, ik zal zo eens even gaan zoeken
Heel herkanbaar hoor. Toen ik na 2,5 jaar dankzij ICSI zwanger was geworden kon ik het niet geloven. Wilde wel elke dag testen. Want ik had ook weinig symptomen. Ik zat maar te wachten op de symptomen, maar die kwamen echt niet. En de kruitvat heeft die tijd goed aan mij verdiend Nu bijna 14 wknzwanger en tot nu toe weinig symtomen gehad, wel erg moe en soms wat misselijk en overgeven, maar verder heb ik weinig te klagen.
Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! En heel herkenbaar! Ik had ook geen klachten en daardoor ook twijfel of het wel goed was. Toch gek dat die nare kwaaltjes blijkbaar toch nog ergens goed voor zijn! Ik heb doorgetest tot een week of 6. Wilde dat lijntje wel steeds donkerder zien worden!
Ik heb maa heel even getest want toen kreeg ik een bloedtest in het ziekenhuis, die was goed. Ik heb zelfs al een echo gehad met kloppend hartje, maar ben nog steeds helemaal niet gerust. Mijn klachten komen en gaan en ik ben niet echt erg misselijk, soms misschien een klein beetje, of wil ik dat dan graag? Mijn boobs zijn heel wisselend en het gekke is dat ik nog steeds in paniek raak als ik ze niet voel, terwijl het al een paar keer is gebeurd. Nu lijkt het wel al een paar dagen steeds minder te worden, dus de paniek slaat dan weer toe. Ik heb als echte klacht wel steeds een raar drukkend gevoel wat ik ook heb als ik ongesteld moet worden, dus dat stelt dan ook weet niet echt gerust. Pfffffff, heel herkenbaar dus . Ik hoop dat jij eerder zekerder wordt dan ik. Ik krijg vrijdag moeders voor moeders, maar ik ben nu al zenuwachtig voor die test. Ik denk dus dat ik morgen voor de zekerheid maar even een kv test koop en die nog even doe...
Dit is mijn 3e zwangerschap en het blijft eng en onzeker de eerste tijd. Ook deze keer kon ik af en toe wel janken van de spanning Ik zou met testen niet al te lang doorgaan, als daar "iets" mee is word je daar weer onzeker van. Oja, en gefeliciteerd natuurlijk Wat mooi dat het toch spontaan gelukt is!
Testen en kwaaltjes zeggen helaas niet zo heel veel of een zwangerschap goed gaat... Hier bij mijn beide ma en mk donkere testen en veel symptomen toch bleek het mis te zijn... Bij de goede zw van mijn dochter heb ik maar 4x een testje gedaan en had ik amper symptomen en daarna geprobeerd op mijn lijf te vertrouwen en iedere echo zat ik weer met samengeknepen billen in de wachtkamer Nu ben ik weer zwanger goede echo gehad vorige week met 7,3 weken en maar 2 testen gedaan en nu wachten tot 7 januari voor de termijnecho... Ik heb weer weinig klachten, ben een paar x weeïg geweest, maar ik voel me verder prima... Deze eerste weken is het eerst aftellen tot 1e echo, daarna termijn echo en zodra je je kleintje voelt dan raak je steeds vaker gerustgesteld en zodra de 20 weken echo voorbij is dan kun je gaan wat meer gaan genieten dat was in mijn geval echt zo, al maak je je dan weer zorgen over de bevalling En eenmaal uit je buik maak ik me nu nog steeds zorgen hahaha Onzekerheid, twijfel en zorgen komen samen met zwanger zijn en moeder worden Gefeliciteerd en succes met het wachten in deze onzekere weken...maar ze gaan echt voorbij
Kwaaltjes komen bij mij pas rond week 6. Bij zoontje bleef het bij gewoon mezelf beroerd voelen, nu blijf ik overgeven , soms een paar goede dagen er tussen, maar ik voel me inmiddels weer een potje ellendig en zoooooooo moe.. Maar dus pas vanaf week 6! Hier 3 icsi eigen zaad, 5 iui d, en 1 icsi d...plus adoptieprocedure zwanger van onze derde uk
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Het is heel normaal om jezelf onzeker te voelen in het begin. Ik kwam er zelf met 9 weken pas achter omdat ik toen ineens alle symptomen in volle vaart kreeg. Met 14 weken waren ze ook weer ineens weg wat ook weer zo'n onzekere periode is omdat je de baby dan nog niet voelt. Geen zorgen maken hoor, proberen te genieten van alles wat het met zich meebrengt!!
Allereerst gefeliciteerd snap het helemaal hoor ik ben nu weken 4en 3 dagen ook heel pril nog vind het ook zo spannend wil hetliefst elke dag testen ! nou moet je ook niet teveel od al die forums lezen is ook niet goed voor je eigen onzekerheid ik ben ook wel benieuwd of er al een toppic is voor augustus 2014 mama`s
Gefeliciteerd!! Ik had in de eerste instantie zelf niet eens door dat ik zwanger was. Mijn vriend vond mijn eetpatroon flink verandert en op basis daarvan zijn we samen gaan testen. Wij hebben 1x getest en positief. Ik heb wel 100x gevraagd of er echt "zwanger" stond aan mijn vriend. Heb verder ook vrij weinig tot geen symptomen gehad net als jij alleen vollere / gevoelige borsten. Wij verwachten in april een mooi mannetje