Bijna bevallen ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AuroraM, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Hallo dames, ik heb een vraagje . Afgelopen maandag ben ik voor een extra controle naar het ziekhuis geweest. Mijn bloeddruk was thuis erg hoog (160/107 ) maar dat was met automatische. Dat mag eigenlijk niet zeggen ze als je zwanger bent. Controle was verder goed naar zag op ctg lichte weeen die ik ook voelde. Buikpijn was eigenlijk flink aanwezig maar weer thuis was het druk en legde ik de link niet. na een tijdje ging ik naar toilet en schrok want ik zag helder rood bloed tussen mijn benen. Vk in zieken huis gebeld en die zei dat dat kan bij aanvang bevalling. Het mocht alleen nuet veel bloed zijn.. Er zat geen slijm bij dus denk niet dat het de slijmprop was. Nu zijn we dagen verder en wel regelmatig voorweeen maar nog geen bevalling grrrr. Wanneer begint het nou?
    Ik let op alle tekenen maar niets zet door. Gisteren hele dag super hoofdpijn en miselijk maar weer niks ! Ik wil zo graag dat het begint!! Ienand hier die ook zoiets mee maakte met bloed verlies? Ik voel de kleine heel goed btw

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Vervelend he, dat wachten? Helemaal als je inderdaad tekenen hebt gehad die er op duiden dat het gaat beginnen..
    Ik ben een paar dagen verder dan jij en ik merk nog helemaal niks! :(

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.202
    509
    113
    Zelf niet meegemaakt, maar uit andere verhalen zegt het volgens mij niet zoveel over de start vd bevalling. Heb je niet liever dat je kindje nog even blijft zitten om aan te sterken? En gaan ze wel actie ondernemen adhv je bloeddruk?

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Bij mij was bloedverlies beide keren het begin van de bevalling. Ik vond het hoopvol klinken! Succes!

5. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Dank jullie wel voor xe reacties. Mijn eerste dochter bevalling kondigde zich zo ooit wel aan. Buikpijn en bloed verlies. Zo zie maar dat elke bevalling anders is.
    Aan bloeddruk hebben ze voor alsnog niets gedaan. Wat ziekenhuis betreft laten ze de baby zo lang mogelijk zitten . Inleiden is bij mij moeilijk omdat ik met oudste uiteindelijk een keizersnede heb gehad. Ik heb echter ( voor mijn gevoel) al zo veel klachten gehas en het is lichamelijk dit keer zo zwaar dat ik graag zou willen dat baby al kwam. ( veel gedoe net bloeddruk en baby was te klein waardoor ik vanaf week 32 bedrust hou) kleine deed het tot vorige week vrijdag goed. Toen is alleen gemeten dat navelstreng minder goed werkte en er minder vruchtwater was. Ook al heb ik heel duidelijk aan gegeven daar zeer ongerust van te worden, dat wilden ze deze week niet nog een keer meten. Al met al zou ik dus zo blij zijn als deze kleine dan er gewoon veilig uit is!!!!
    Al zie ik wel flink tegen de bevalling op. Maar ja :)

6. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Morgen staat er een nieuwe controle afspraak btw en ik hoop heel erg dat baby het goed maakt. Bij enig teken van niet laat ik mij niet meer wegsturen !

7. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Hier wel voor een aantal weken terug met veelste hoge bloeddruk naar het ziekenhuis gestuurd en had ook veel voorweeen en harde buiken.
    Sindsdien verplicht algehele rust opgelegd gekregen, wel iets bloedverlies gehad ook helder rood maar was toen 1 dag in week 37 en daar bleef het bij.
    Nu sinds deze week niks meer, geen voorweeen/harde buiken of bloedverlies en van mij mag het nu toch echt wel gebeuren pffff.

De kleine meid voel ik trouwens nog steeds heel goed en dat is ook niet anders geweest gelukkig, dus het hoeft geen begin van je bevalling te zijn.

8. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Jeep sjalou wat lijkt jouw verhaal op dat van mij. Ik heb ook veel harde buiken gehad . Deden ook pijn. Ook berust maar met al drie kinderen in huis en nesteldrang is dat moeilijk om vol te houden. Ik heb bijna dagelijks voorweeen ga ze pas geloven als ze doorzetten ! Succes jij en aan alle andere dames die binnenkort gaan bevallen. Het is wel bijzonder in deze tijd zo rond kerst :)

9. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Jeep sjalou wat lijkt jouw verhaal op dat van mij. Ik heb ook veel harde buiken gehad . Deden ook pijn. Ook berust maar met al drie kinderen in huis en nesteldrang is dat moeilijk om vol te houden. Ik heb bijna dagelijks voorweeen ga ze pas geloven als ze doorzetten ! Succes jij en aan alle andere dames die binnenkort gaan bevallen. Het is wel bijzonder in deze tijd zo rond kerst :)

Deel Deze Pagina