Dat plassen steeds...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jenala, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    ...Ik wordt er helemaal gestoord van:D.
    Ik kan niet eens meer een uurtje met de hond gaan wandelen, want na een half uur moet ik plassen. En niet een beetje, nee alsof ik de hele dag nog niet geweest ben (kwa gevoel dan).
    Net als van de week, ik was met de fiets met de hond naar duin gegaan. Voordat ik weg ging nog een keer extra plassen en hop optimistisch op weg.

Ik had een rondje van een klein uurtje uitgestippeld, waarbij mijn hond ook nog een gedeelte los mocht lopen (mag in een groot gedeelte niet). En ja hoor, ik ben op de helft en ik voel het alweer. Mijn hond werkt lekker mee door steeds voor mijn neus te gaan zitten plassen;) Doet ze vast expres...
    Tja, en ik ben best wel een muts, ik ga niet zo snel in een bosje zitten. Maar ondertussen werd de druk op mijn blaas steeds groter, en de angst om te hoesten of niezen werd ook steeds groter...
    Dus toch maar op zoek naar een geschikt bosje. Ik dacht dat ik er een gevonden had, maar toen hoorde ik ineens stemmen erg dichtbij. Dus hup weer doorgelopen en ondertussen mopperen op mensen die niet op de paden blijven:x

Uiteindelijk gelukkig een geschikt bosje gevonden, dus al mijn moed bij elkaar geraapt en mijn broek laten zakken. Staat mijn hond enorm stom voor mijn neus te kijken wat ik aan het doen ben, beest is niets gewend. Toen ze het geluid van het plassen hoorde ging haar koppie echt zo scheef: Wat ben je aan het doen baas?:D
    Ik lag helemaal in een deuk.

Maar het is dus absoluut niet mijn hobby om wild te plassen, maar ik wil mijn wandelingen ook niet opgeven. Iemand tips????

2. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    geen tips.. eraan wennen maar.. ik kan net zo goed op de wc gaan wonen... word er gek van. al vanaf het begin van de zwangerschap. als ik ook even niet ga en het te lang ophou, dan krijg ik nu gelijk een harde buik dus ga nu maar zo snel mogelijk.
    bah.. snachts ook en dan lig ik gelijk weer wakker.. nou ik denk dat bevallen de enige oplossing is!!! maar daar moet ik nog even op wachten.. succes of anders aan de luiers..hihihii

3. Tammetje

Tammetje Actief lid

29 mei 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    Hier ook hetzelfde verhaal....
    Heb geen tips, maar te lang je plas ophouden is ook niet goed, dus goed dat je toch een bosje hebt opgezocht.

4. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Hallo,

ik herken het, en het ergste is dat er bij dan maar een klein plasje uitkomt haha. Dan moet je zo nodig en dan komt er maar een druppel uit.
    En als ik er te lang mee wacht dan gaat junior er wel tegen aan schoppen.
    Ik denk dat er inderdaad niets anders op zit dan om eraan te wennen)

5. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik wil het idd ook niet te lang ophouden, want dan krijg ik pijn in mn buik.
    Ik baal er gewoon van dat ik niet te lang uit de buurt van een toilet kan vertoeven:D.
    Ik moet er nu ook gemiddelt 2x per nacht uit en dat zal ook alleen maar meer worden, jammer dat zittend op de wc niet zo lekker slaapt:D

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    tot vorige week dan, ging ik er iedere nacht elke 1-2 uur uit om te plassen..das helemaal frustrerend! elke keer weer een drama om weer in slaap te vallen. en dan val je eindelijk in slaap, en dan word je weer wakker om te plassen :p en dan weer proberen verder te slapen
    erg vermoeiend

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik moet steeds heeeel nodig voor hele kleine beetjes! Net ook, ik kon bijna niet lopen zo'n druk op mijn blaas. Ga je naar de wc komt er zo'n mini plasje uit.... zucht... Ga maar weer eens plassen :D

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    vervelend kwaaltje he... ik zou overigens wel voor de zekerheid een keer je urine laten testen op blaasontsteking.
    De klachten daarvan kunnen vrij onopgemerkt gaan tijdens je zwangerschap..

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja zeker!
    ik had ook steeds normale aandrang en er kwam maar een ieneminie beetje uit, had verder geen pijn of branderig gevoel bij het plassen
    maar ik vertrouwde het toch niet en ben het laten nakijken en jahoor!
    flinke blaasontsteking :x
    dus als je het niet vertrouwd gelijk naar de ha ermee!

10. Elisia

Elisia Lid

15 apr 2010
    86
    0
    0
    Hoiiii Damesss,,

Dit komt mij heeeeel erg bekent voor jammer genoeg..... Ik ben nu 16 weken zwanger en moet ook heeeel vaak plassen..
    Van de week moesten mijn vriend en ik naar Schiphol (vanuit leeuwarden dus dat is best een stuk rijden) Kwamen we voor de coentunnel die dicht was geen ideeeeee waarom. Stonden we daar wel 20 minuten en ik moest zoooooooooooo nodig plassen... Ik kon wel huilen zo erg was het..Eenmaal aangekomen op schiphol moest ik rennen naar een wc....

Heeeeel lastig dus dat wc gedoe maarja het hoort dr nou eenmaal bij :S

11. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Nou ik breng maandag voor de zekerheid toch maar weer wat ochtendurine naar de dokters ass. Heb geen pijn oid maar wel normale aandrang en ieneminie beetjes.

12. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Hier ook veel last van, en elke nacht wakker worden omdat je naar de wc moet!.. pfff geen pretje!

13. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    hahaha.. hier ook een plasval.. echt niet normaal.. ik ben in een uur al 3keer wezen plassen echt niet normaal en ik voel het nu weer...

Het schijnt alleen maar erger te worden... Nou lekker...
    idd op de wc wonen is geen slecht idee...

14. angel 19

angel 19 Lid

12 jul 2009
    31
    0
    0
    almere
    Hoi dames,

ik zou jullie urine maar laten testen op blaasontsteking,want als je er te lang mee door loopt dan kan het nare gevolgen hebben eventuele vroeg geboorte ivm harde buiken.
    Beter een plasje te veel weg brengen dan te weinig.

Dames echt je kan het in elke week van je zwangerschap krijgen en niet weten dat je het hebt.

Helaas heb ik nu ook blaasontsteking en heb er pillen voor.
    Ik moest ook veel plassen en had vaker harde buiken,
    maar ja ik loop tegen het einde dus normaal dacht ik.

Succes meiden en ik hoop dat jullie het niet hebben.

15. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Bij mij varieert het heel erg! Wel elke nacht zeker 3 x eruit maar soms ook echt om het uur!:(..heb wel aantal blaasontstekingen gehad dus ik drink enorm veel om dat te voorkomen! Veel vitamine c en véél granberrysap!

16. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    ik moet wel vaak plassen maar geen harde buik...
    Maar vaak plassen hoort toch bij zwangerschap? Ga maandag bij de verloskundigen vragen.. ik drink ook veel water...

Na iedere plasbeurt een glas... ook in de nacht..
    En ik hou mijn pis niet te lang in...
    Ik zou niet meteen vanuit gaan dat je blaasonteking hebt... maar testen is natuurlijk altijd goed...

17. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    hey,
    ik had er ook zo extreem last van.
    Dacht ook aan blaasontsteking, urine weggebracht...bleek zwangerschapssuiker te hebben.
    Daar ga je ook veel van plassen...
    sterkte!

Deel Deze Pagina