Net zwanger, enorme buikkrampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lanake, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lanake

Lanake Lid

4 feb 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een fantastisch nieuws! Ik ben heel erg blij voor je :) Wat een spannende eerste weken zijn het zeg!

Gisteren heb ik de verloskundige gebeld omdat er geen enkele verbetering was, het leek zelfs erger. Ik werd doorverbonden naar de afdeling prille zwangerschap van het ziekenhuis. Die dame liet me meteen komen, anderhalf uur later lag ik op de bank en kreeg ik een inwendige echo. Ik was pas 4 week 5 dagen zwanger. Er was natuurlijk weinig te zien, maar wat er moest zitten zat er. Heb echofoto's mee van een mooie pinda :)
    Ik ben door twee gynaecologen onderzocht, voor de zekerheid. Ze wilden uitsluiten dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Dat was het niet. Ze konden wel moeilijk mijn eierstokken vinden omdat mijn darmen zo opgezwollen waren en de weg zaten. Maar ze hebben gevoeld en gepord, en alleen mijn darmen deden pijn. Ze vonden geen aanwijzingen voor pijn aan mijn eierstokken etc. En de zwangerschap zit in mijn baarmoeder. Meer konden ze dus niet voor me doen

Het ziet er dus echt naar uit dat mijn spastische darmen de zwangerschap heel zwaar vinden. Ik hoop dat ze snel wennen, want met 4 weken al niet meer kunnen werken is natuurlijk een verschrikking :( Omdat ik nog niemand over mijn zwangerschap wil vertellen maakt iedereen zich ontzettend zorgen om me. Ze begrijpen niet dat mijn huisarts me niet meer middeltjes voorschrijft. Hoe zijn jullie hiermee omgegaan?

2. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Krampen horen erbij :) rekken en strekken van de baarmoeder, spieren, darmen die in de war zijn.. :) ik heb ook af en toe wat krampen en ga meteen het ergste denken.

Makkelijker gezegd dan gedaan: laat het op je afkomen :) je kan er toch niet veel aan veranderen mocht het misgaan. Is mij vorig maand overkomen :) maar ben nu gelukkig 6+3

Deel Deze Pagina