Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Maar ik lees overal dat iedereen zo moe is. Ik heb echt helemaal nergens last van! Ik ben niet chagrijning, niet misselijk, voel me eigenlijk helemaal niet anders dan normaal! Van die laatste symptomen weet ik dat wel meer meiden die niet hebben (en dat is natuurlijk hartstikke lekker), maar ik vind het zo vreemd dat ik helemaal niet moe ben! Mijn lichaam is nu toch juist zo druk bezig? Wie heeft dit ook (niet)?
komt nog wel joh w8 maar rond 6 weken ofzo dan lees je met heimwee dit berichtje terug waarschijnlijk
Je bent nog maar zo kort zwanger. Die moeheid kan best nog wel komen hoor. En als ie niet komt.....geniet daar dan maar lekker van Er wordt zo vaak door meiden geschreven dat ze zich zorgen maken omdat ze (nog) geen last van zwangerchapskwaaltjes hebben. Dat zegt echt helemaal niets over de zwangerchap. Fijne zwangerschap
Er zijn ook vrouwen die zonder kwaaltjes door de eerste drie maanden gaan hoor. Zegt helemaal niets, maar maakt je wel onzeker.
Bij mij begonnen de klachten rond de 6 weken. Chagerijnig,misselijk. Met de misselijkheid gaat het nu beter, gelukkig maar,maar mijn emotie's wisselen nog sterk. Liefs Wendy
Hallo Roze. Ik herken het volledig, ben helemaal niet moe. Heb eerder last van slapeloosheid. Denk inderdaad ook dat het wat later komt en probeer er gewoon van te genieten dat ik wel fit ben. De onzekerheid herken ik ook, je wil zo graag een bevestiging dat het goed zit. De eerste twaalf weken zijn gewoon spannend.
heerlijk toch...geniet er lekker van joh..ik had tijdens beide zwangerschappen (op maagzuur later na) nergens geen last van, voelde mee 9 mnd lang ontzettend goed..dus ik help je hopen dat jij verder ook nergens geen last van gaat krijgen.. succes enne nog gefeliciteerd
Nou meid, geniet er maar van. Want al die kwaaltjes, da's echt niet leuk hoor. Bij mij begon het met 7 weken. Ben dit weekend weer ziek geweest. Hoop dat ik er eindelijk vanaf ben.
Nou dames (die nog geen last hebben van moeheid) geniet er nog maar lekker van. Ik had er de eerste 6 wkn ook geen last van maar na die 6 wkn heb je alleen maar zin in slapen en tot overmaat van ramp krijg je dan ook heel erge stemmingswisselingen. Dus ik zou zeggen GENIET NU HET NOG KAN!!!!!!! HIHIHI Dikke kus Fennita
neehoor, ik heb ook nergens last van ben nu al 9 weken en 1 dag. Je hoort t vaker hoor, die moeheid komt vanzelf zo rond de 5 of 6 weken. Maar misselijkheid en andere vervelende symptomen heb ik ook niet.En de moeheid valt ook hartstikke mee!
@ Roze Wacht maar! hahaha Jouw tijd komt nog wel!!! Buikpijn misselijk moe! Hahaha, laat het ons wel weten als het zover is he!!! (het kan ook dat deze kwalen je bespaard blijven, in dat geval heb je gewoon vet mazzel!)
Bij mij begon de moeheid zo rond de 10 weken. En dat ben ik nog. Maar ik vind het niet erg, want verder ben ik gezegend zonder klachten, wel wat onhebbelijkheidjes, maar die horen er gewoon bij.
Haha, okee, ik zal er dan maar van genieten he? Voor ik 't weet hang ik waarschijnlijk ook kotsend boven de wc dus... Hmmm wat voel ik me toch lekker nu!
Das heerlijk maar ik hoop dat het de gehele zwangerschap zo blijft maar juig nog maa niet te vroeg. Ik vrees dat het nog wel komt
hello daaroh Ik heb ip ook "bijna" nog nergens last van..Nou ja wel vaak een opgeblazen gevoel wat zich uit in geen eetlust en "boeren"erg he!!Verder zo tegen etenstijd en soms daar buiten duizelig..Af en toe een klein buikkrampje,maar das verder alles.Morgen evaluatiegepsrek bij de GYn en dan krijgen we een echo (inw) kunnen we kijken of ons frummeltje levensvatbaar is en een hartje heeft wat klopt! Ik wacht ook nog dagelijks op de missleijkheidsaanvallen..die zullen vlgd week op vakantie in Spanje wel komen..lekker in de 40 graden! Succes en probeer wat te genieten..alhoewel dat doe ik ook pas na morgenmiddag hoor..na mijn echo!