Net zwanger, hoe bluf jij je door n feestje heen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MiaMaria, 28 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Wij hadden op 31 december smorgens een test gedaan omdat we voor die avond zeker wilden weten dat ik kon drinken. Ik bleek zwanger en hoe kom je dan oudjaarsavond door... nou zeggen dat je ziek bent. Koppijn, overgeven etc. 1 van de vrienden waar we savonds naartoe zouden kwam smiddags nog langs om iets te halen en vond me er ook heel ziek uitzien. Maar hele avond dus ingehouden, gedaan of ik me niet ok voelde etc en dus ook niet gedronken. Achteraf mn smoes opgebiecht en we lachen er nog steeds om. Maar een 2e keer zou me dit niet lukken.

2. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Wij hadden hier laatst dorpsfeest. Ik zat heel erg te denken hoe ik me erdoor moest bluffen. Hebben altijd een gezamenlijke pot waar we drank van halen. Ik heb uiteindelijk de pot genomen en zelf drank gehaald en bestelde voor mezelf 0% 😀 niemand had het door haha

3. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Leuk om jullie ervaringen en smoezen te lezen! Grappig dat je er nu dan toch zelf meer op let MoniekJ enmeteen iemand betrapt ;)
    Maar ik zou zelf toch ook niet iemand gaan confronteren, weet zelf hoe opgelaten je je al voelt zonder dat iemand een opmerking maakt ;)
    Zal binnenkort nog wel meer feestjes/uitjes moeten 'doorstaan' met smoezen en zonder drank.. Maar dan zal ik nog eens aan jullie terugdenken :D

4. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Hier ook de smoes van ziek/medicijnen/alcoholvrije wijn/bob/kater van feestje dag ervoor gebruikt. Kwam er namelijk enkele dagen voor de kerst achter en toen had ik een kerstdag (met hele familie), oud en nieuw, vejaardagen en nieuwjaarsborrels te overbruggen tot de 1e echo. Gelukkig wisten mijn ouders en schoonouders het wel en konden me ook af en toe dekken gelukkig. Verder heb ik op het werk 1 iemand in vertrouwens genomen, moest regelmatig filet americain proeven en dus aangegeven dat ze maar even niet moest aandringen bij mij waarom ik nog niet getest had :).

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Thja de oudste bekend... Blaasontsteking... Vraag bij de ha een medicijndoosje of potje en vul die met vitamine c ofzo.. Thja en bij echt critici neem he net een tablet in ( uiteraard 1 of 2 x max afhankelijk van de duur van het feestje)

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.583
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Toen ik onverwacht zwanger was van de jongste werd er bij vrienden oud en nieuw gevierd.
    Ik deed net alsof ik ook een slok nam van de champagne en vervolgens heb ik de rest in een plantenbak gegoten terwijl ik vol bewondering naar het vuurwerk stond te kijken bij de vensterbank😉

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha, dat is het voordeel van het nooit geheim houden dat ik zwanger ben :p
    En van het feit dat ik echt nooit alcohol drink. Dus ik heb al zo vaak opmerkingen gehad over zwangerschappen en ik was het nooit (nou ja, een paar keer wel, maar veel vaker niet natuurlijk) dus dat laten ze wel uit hun hoofd nu :p

Deel Deze Pagina