Net zwanger, kom al erg aan :-(

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fenske, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Oh wat ben ik blij dat ik niet de enige ben hahaha:D
    Ik heb van mezelf al wel een buikje, maar kan het nu gewoon niet meer inhouden of verbergen!:$
    Als je niet beter zou weten, zou je denken dat ik al 4 maanden ben:)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Vreselijk he! Zelfs in iets wat een beetje los zit, valt een bolletje op :(

3. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    vreselijk, me broek zit gewoon strak word daar misselijk van

4. Renske89

Renske89 Lid

23 jan 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Fenske,

ik ben nu 15 weken zwanger van mijn tweede kindje, maar ik heb nu al een buik alsof ik ruim 5 maanden zwanger ben, haha! Vorige keer kon ik ook al snel mijn eigen kleding niet meer aan, maar nu gaat het wel erg hard. Heb het daarom ook maar met 8/9 weken verteld...kon er echt niet meer omheen. Maar het komt vast goed! Succes nog even en probeer ervan te genieten!!

5. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Hoi,

Ik ben ook pas 6 weken zwanger, maar mijn buik is erg opgezet, terwijl ik wel een beetje ben afgevallen. Het is echt raar.....

Gr

6. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

@ wesp zo zie ik er ook uit! Alleen lijkt t bij jou alsof je zwanger bent, en bij alsof ik gewoon dik ben haha.

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Fijn he die darmen :$

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Maar een dikke buik en al veel aankomen is wel een verschil;)
    Hier ook een behoorlijke buik toen al en nu nog maar tot nu toe maar +3 kg.

9. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

3 kg vat nog mee he. Ik ben niet eens zwaarder geworden, zo vreemd.. hihi

10. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja echt die darmen.... Tijdens de echo zei de gyn ook, aaaah ik kan zien waar de buik vandaan komt LOL

11. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook. het is mijn eerste zwangerschap dus ik weet nog niet goed what to expect, maar als ik wat heb gegeten (wat moeilijk gaat want ik voel me de hele tijd "vol") dan blaast de hele boel op... lijkt idd alsof ik al een hele poos zwanger ben, maar is pas 5 weken :$ Zal idd wel bij week 8 ofzo weer wegtrekken. Maar weet een van jullie of dat misschien de komende weken erger kan worden (die uitgezette buik) of dat het iig zo blijft?

12. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Wesp wat een super mooi buikje!

Ik ben nu 5 weken, maar ik ben ook echt meeeega opgezet. Ik was voordat ik wist dat ik zwanger was begonnen met sporten weer - om af te vallen voor een feest / zomer - maar ik zie er gewoon nog dikker uit dan voordat ik begon.. Ik heb ook echt het idee dat je het al kan zien, maar zoveel zullen mensen er nog niet achter zoeken denk ik. Ik trek m'n treggings hoog op :p

13. Wesp

Wesp Lid

26 jan 2014
    80
    0
    0
    Dank je wel. :)

Vorig weekend hebben we het aan onze vrienden verteld en dat voelt ineens een stuk fijner. Ik draag mn darmenbuik met trots. Hij is zelfs nog meer gegroeid inmiddels. Mn vriendin is 1 dag eerder uitgerekend, hoe leuk. Bij haar is nog niets te zien, zo apart dat er zoveel verschil in zit.

Deel Deze Pagina