Ervaringen zwangerschapsdagboek van Nel Kleverlaan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kaatje85, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Verkeerd geplaatst

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

4. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    ik heb ook dagboek van zelfde schrijver =van veilig zwanger is wel erg fijn om terug te kunnen lezen want zwanger zijn en vergiet worden klopt echt.ook voor verloskundige als ze vraagt waneer had je voor laatst die pijn enz.
    mischien even bij google naam van dagboek type met auteur krijg je waarschijnlijk bij andere forums ook te zien en mensen die mening over hebben

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. Bij Levi heb ik ook een zwangerschapsdagboek bijgehouden maar die vond ik tegenvallen omdat er veel dezelfde vragen gesteld worden. dus dacht doe even iets meer navraag voor ik er één bestel.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  7. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    die heb ik ook is echt fijn worden geen vragen gestelt is meer echt dagboek en je kan zelf van alles zelf schrijven ;) en over groei en iedere week intressanten dingen over de baby.;) wens je veel plezier ermee :D ik heb veel plezier aan ook al is maximaal nog 2,5 week

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling

Ik heb deze en ben ermee gestopt toen ik bij week 10 zogenaamd 'grappige' cartoons zag over een miskraam (letterlijk een meisje op de wc, huilend, met een uiteenspattende droombaby boven haar hoofd, echt hoe VERZIN je dat). Daar zit je op te wachten als je in week 10 zit. Ik wou er toen gewoon niet eens in kijken- in die week ook niet schrijven, vond het ZO smakeloos.

En dat terwijl die hele agenda zoo leuk is verder, het is zo jammer! Ik heb echt op het punt gestaan om de uitgever te benaderen, maar dat kan alleen schriftelijk en daar had ik toen de puf gewoon niet voor. Ik hou nu een website bij op basis van een eigen dagboekje. Ik vind het wel jammer, had liever een andere op papier gehad :)

9. 894hi

894hi Niet meer actief

ik heb die van de prenatal bijgehouden van marianne amerlink vond alleen dat ik niet zo heel veel schrijf ruimte had maar dan had ik ook hele verhalen het is de bedoeling dat mijn man mijn boek straks "verfilmt"

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ sylvia die van marianne amerlink had ik ook.
    vond de schrijfruimte ook weinig en sommige dingen heb ik echt niet ingevuld.
    bijv dingen uit de omgeving of zoiets.
    op welke manier gaat je man het boekje straks verfilmen als ik vragen mag?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Evenstar, dat is idd wel heel erg apart om dat er in te zetten :(

12. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    ow ik heb zwangerzapnotities maar is wel die vrouw van veilig zwanger maar goed die is wel echt goed geen dingen van miskraam enz want vind dat echt belachelijk als echt zo is moeders zijn al onzeker zetten ze zoiets beetje ziek

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja ik vond het ook heel raar- en superjammer, want ik vond het verder de leukste agenda die ik bij de boekhandel zag. In de winkel had ik week 10 niet gezien, anders had ik hem niet gekocht.

Deel Deze Pagina