Hallo, Ik ben nieuw op dit forum. Heb me aangemeld omdat ik een beetje bang ben. Me man en ik zijn er een paar dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben, zijn bij de dokter geweest. En ik zal nu zo een 4 weken zwanger zijn. Ik ben egt blij, maar kan er niet zo van genieten, ik ben bang dat er iets misgaat. Ik voel namelijk nog niet zoveel. Me borsten zijn wel een stuk groter geworden en me tepels zien er anders uit. Ben soms een klein beetje misselijk en sneller buiten adem, en soms wat kleine steekjes. Maar verder niks. Na hoelang ga je egt wat merken van dat je zwanger bent? Zijn er meerdere vrouwen die aan het begin niet zoveel merkten?
Hoi, Merk zelf pas sinds een paar dagen wat. Wat moe, sneller buiten adem, soms iets misselijk. Bij de zwangerschap van mijn zoontje begon ik ook pas wat te merken rond de 6 weken. Is voor iedereen weer verschillend! Snap je zorgen (heb ik zelf ook) maar probeer er ook van te genieten. Oh, en gefeliciteerd!
Ik heb aan het begin vd zwangerschap ook weinig kwaaltjes gehad hoor. Alleen zere borsten en een klein beetje last van brandend maagzuur. Meer niet. Sommige vrouwen voelen zich hondsberoerd en een ander voelt zich kiplekker. Dit is dus per vrouw verschillend! Gefeliciteerd trouwens met de zwangerschap en geniet ervan.
Bedankt voor de reacties dames. Simpele woorden kunnen een mens toch een beetje geruststellen Jullie ook nog gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!
Probeer niet te bang te zijn meid, maar ik snap het wel. Die kwaaltjes zijn niet standaard, een vrouw heeft ze wel, anders blijft zich heerlijk lekker voelen. Daarnaast komen ze bij één met 4 weken al, bij ander pas bij 8-9 weken. Een voorbeeld, ik was zwanger van 3 babys tegelijk en heb tot 9 weken totaal geen tekenen van zwangerschap gevoeld. Het is dat ik al een echo heb gehad, anders had ik het niet geloofd. En ik was ook doodbang. Maar vanaf 9 weken sloeg de bom in en was ik 4 weken kots en kotsmisselijk en kon geen enkele geur verdragen. Ik stond echt op de punt om ons leren bank ui het huis te gooien omdat ik niet in de woonkamer kon zitten van die 'stank' Gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd ten eerste! Ik denk dat je gewoon lekker moet relaxen en moet kijken wat de tijd je brengt. Wat er ook gebeurt, je kan er niets aan doen. Dus probeer er gewoon lekker van te genieten en wees blij dat je niet veel kwaaltjes hebt. Is alleen maar lastig (op werk). Ik ben nu 5 wkn en vind het natuurlijk ook allemaal spannend en ook ik heb amper kwaaltjes. Succes!
Hai meid maak je niet druk ik merkte hellenaal niks ! Het was dat ik wist dat ik zwanger was anders had ik het niet eens gemerkt met 10 wk begon ik echt aan te komen ben nu in 10 wk tijd ruim 7 kilo aangekomen en de kleine beweeg lekker ... Ik bedoel te zeggen probeer je niet zo druk te maken is alleen maar slecht! En gefeli nog.
Ik merkte eerst ook niks daarna werdt ik kots misselijk en wilde ik dat ik nog steeds maar niks gemerkt had geniet er nog ff van voor de vervelende kwaaltjes komen zou ik zeggen!
Ja herken je wel, tevens kneep ik m'n handjes wel dicht, voelde bijna niks, zag me al door mn zwangerschap heen fluiten. Week 8 >> kost en kots beroerd....denk dat m'n lichaam even een grapje met me uithaalde.