Ik ben net nieuw hier en ik wil mijn verhaal even kwijt... Ik heb vorig weekend ontdekt/ meer gevoeld dat ik net zwanger ben. Alles wees daar naar.... gevoelige borsten, misselijkheid en lichte krampen/gevoel in onderbuik. Ik behoorde dit weekend een test te kunnen doen, omdat ik dan in mijn menstruatie zou komen. Maar vanochtend werd ik wakker en ik voelde het bloed zo naar buiten gaan. Het is een heel ander bloed dan wanneer ik ongesteld moet worden, meteen helder rood en een soort prop. Normaal heb ik dit niet, dan bloed ik weinig en tweede dag veel om daarna weer weg te zakken... en normaal heb ik geen buikkramp met menstrueren. Nu heb ik steeds een trekkend gevoel in mijn onderbuik en bloed ik al de hele ochtend.... de gynaecoloog zegt dat ik maar moet afwachten; dat dit een vervroegde miskraam kan zijn/ of innesteling... Innesteling...maar dan zoveel bloedverlies? Dit wachten vind ik een ramp... Het trekkende gevoel in mijn onderbuik gaat onregelmatig, ik heb nog steeds zeer geveolige borsten en voel mij misselijk.... Wie heeft hier ook ervaring in of mee gemaakt?
He bahh meis wat ververlend voor je. Wat onzeker allemaal he?! Kan me voorstellen dat je van het ergste uitgaat, t lijkt me ook niet goed gezien die echte krampen. Maar je kan inderdaad niets anders doen dan afwachten, hoe vervelend dat ook is. Alleen hopen op het goede. Hou gewoon even contact met je gynacoloog. Ik wens je heeeeeeeeeeel veel sterkte en laten we hopen dat het inderdaad gewoon een innesteling is. Liefs Abbigail
zoals het er nu uit ziet en wat ik zo lees, is dit inderdaad een miskraam, omdat het bloed zo helder is.... ik heb er hoofdpijn van gekregen.... bah, kan nu ook geen hap door mijn keel krijgen, en mijn bortsen zijn nog steeds zo gevoelig (heel anders allemaal dan menstruatie) al is de buikkramp nu wel minder, maar de bloeding niet...
dank je trouwens voor je lieve reactie abigail.... ik heb eerder een miskraam gehad, maar die was heel anders dan nu...daar was een bleoding en meer niet...
T blijft een gedoe. Ik heb er inmiddels 3 achter de rug waarvan de laatste vorige week en alle drie waren ze anders. Van de laatste heb ik nauwelijks wat gemerkt wat betreft krampen en toestanden. Heb alleen maar wat helder bloed verloren en een heel klein beetje troep. Verder had ik alleen wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar geen krampen. De keer daarvoor was veel en veel heftiger, nog meer bloed en ontzettende krampen. Dus ja. Hou je taai he en nogmaals ik duim voor je.
Tja dat kan ook nog. Maar jij gaat maar gewoon voor de volgende keer goed vind je niet. Doe ik ook. En.................misschien is dit toch niet wat je denkt en is deze gewoon al ok.
de bloeding werd op zaterdag stukken minder, het kwam er alleen maar uit met plassen... vandaag niet meer gebloed, dit was absoluut geen menstruatie (dat zei de gynaecoloog nog, dat die mogelijkheid er ook was) want de menstruatie vind ik meestal nogal sterk ruiken en ik heb dan geen kramp en ook nooit zo kort.... nu weet ik het niet meer.... was dit een miskraam of niet... morgen maar bellen en kijken voor een bloedtest, maar dan nog zal ik het waarschijnlijk niet weten.... dit wachten vind ik erg lastig...