Hello, ben eigenlijk heel benieuwd of er meer mensen positief hebben getest met dit termijn en of alles goed is verlopen? Vandaag 2 keer een vrij positieve test in handen gehad. Regelmatige cyclus van 28 dagen.
Hij is toch echt positief en ik had 25e als eerste dag laatste menstruatie. Gek he ... wordt er nu ook een beetje onzeker door maar lees gelukkig op internet dat het vrouwen wel vaker overkomt.
Meis ik hoop het oprecht voor je maar ik denk dat dit niet kan! Reageert de test niet op je eisprong? Welke test heb je gebruikt?
Dat zou betekenen dat je als je je eisprong op dag 14 heb je pas op 6 dpo zit. Das wel heel erg vroeg. Heb je een foto van je test?
@chocochippie, ik heb twee vage foto's vanmiddag upgeload zal zo proberen om de betere variant te uploaden. Ik weet in ieder geval wel zeker dat mijn eisprong niet geweest is op dag 14 of daarna maar eerder die week wanneer precies weet ik dan weer niet. @Jeske, lijkt me onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk. Ben gewoon ongesteld geworden de 25e maar wel minder (3 a 4 dagen ipv de nromale 7 dagen maar had toen ook meerdere keren getest voor en na die menstruatie en negatief). Koffieboon, maak je met je eisprong dan ook HCG aan? dat wist ik niet... dat zou heel misschien dan wel een optie kunnen zijn ... je maakt me nu wel onzeker zeg want de 14e dag had ik zeker geen eisprong en ook de dagen erna niet. De action test, 2 maal gebruikt 2 verschillende verpakkingen
Hoe heb heb je je eisprong gevonden? Omdat je ook zegt dat je op bepaalde dagen zéker geen eisprong hebt gehad.. maar als je geen ovulatie testen gebruikt, geen echo's hebt in het ziekenhuis of niet temperatuurt, kun je niet zeker weten wanneer hij geweest is (en dus ook niet óf hij geweest is). Je cyclus kan altijd een keer verschillen, dus het zou dan best kunnen dat je eisprong eerder is geweest. Ik zie wel een duidelijk streepje. Succes!
Ja deze foto is nog vrij vaag. Nou omdat dit de eerste ronde was zat ik te wachten op dag 14 van mijn cyclus ik was droog en heb daarna ook geen vruchtbaar slijm gehad, heb wel getempt maar met als doel voor volgend cyclus dus niet betrouwbaar voor afgelopen cyclus want zitten alleen de afgelopen 5 dagen in. Het viel me dus op dat ik toen geen eisprong heb gehad (ik voel hem normaal ook altijd + geen vruchtbaar slijm). Ik had eerder die week daarentegen wel vruchtbaar slijm (erg veel zelfs), en twijfelde of ik het voelde omdat het al laat was. Nou onduidelijk verhaaltje maar hopelijk snap je mij, heb geen vruchtbaar slijm gehad dus vanaf de 14e en daarna
Bedankt Ellen, wordt wel erg onzeker door al deze berichten hoor haha maar ik geloof dat het goed zit.
Ik heb weleens op dag 7 een ovulatie gehad. Was toen net een dag niet ongesteld meer dus seks en ja hoor, zwanger!
@Vlinder, ohhh super fijn berichtje, ik geloof ook echt dat het goed zit vooral omdat ik in meer of mindere mate ook wat kwaaltjes heb.. Heel fijn bedankt voor het delen!!
ik hoop het voor je ik heb het 3 x gehad dat de zwangerschaps test op mijn eisprong reageerde en ook nog knal test
Ik had een positieve test van Clearblue met 2 weken en daar is toch een heel mooi stevig meisje van gekomen!