Twee keer negatief..wat nu?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door noa81, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ik heb vorige week woensdag mijn eisprong gevoeld, denk ik. Ik had een soort menstruatiepijn en voelde me niet helemaal lekker. Heel vaag, maar de laatste paar keer heb ik hetzelfde gevoeld. Ik heb het in mijn agenda gezet en inderdaad precies 2 weken later werd ik ongesteld.

Ik ben een zeer onregelmatige cyclus, varierend van 30-60 dagen. Erg frustrerend omdat ik niet weet wanneer ik het kan verwachten. En het duurt zó lang voordat we het weer kunnen proberen. Ik wil dan echt onze kans pakken wanneer die zich voor doet!
    Vorige week dus weer extra ons best gedaan :)
    Nu heb ik gisteren en vandaag met de extra gevoelige zwangerschapstest al getest...helaas beide negatief :(

Woensdag of donderdag zou ik ongesteld moeten worden, als ik gelijk heb dat ik mijn eisprong heb gevoeld.
    Ik merk dat ik heel erg ongeduldig karakter heb. Ik denk ook steeds dat ik iets voel, vaker hoofdpijn, vermoeider etc. Maar ja ik heb het ook heel druk op mijn werk dus het kan ook dat zijn :-D

Graag jullie advies. Zal ik morgen of maandag weer testen of gewoon gedulig zijn en wachten tot donderdag? :)

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten tot donderdag, geen test in huis halen zodat je de testdrang enigzins kan onderdrukken en dan pas woensdag een test halen.
    Het wachten is vervelend, maar steeds de teleurstelling als een test negatief is, is nog veel vervelender!

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    wachten tot donderdag.

en met een onregelmatige cyclus kan het fijn zijn om te temperaturen/fertility friend te gebruiken.
    Dan kan je een beetje in kaart brengen hoe je cyclus is, wanneer je je eisprong hebt ook al is ie onregelmatig.

succes!

4. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Thanks. Even geduld hebben dus. Ik weet het hoor, maar is moeilijk!

Tempen heb ik ervaring mee. Kan ik inderdaad weer eens gaan proberen..

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Heb je ook fertility friend gebruikt? Dat is echt een aanrader

6. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    hier ook al 3x negatief getest zit al op dag 42..
    heb ook een onregelmatige cyclus af en toe...dus het kan nog alle kanten op..
    me lichaam houd me wel vaker voor de gek dus ik ga nog van niks uit.

Noa81 in jou geval zal ik over een paar dagen nog een testje doen als je echt niet lan kan wachten anders pas donderdag

7. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    kzh: ga ik eens bekijken die fertility friend. Bedankt.

@ missillie; Hoe onregelmatig is jouw cuclus? Voel jij je eisprong of moet je echt steeds gokken wanneer je kunt testen? Sterkte!!

8. Tessa86

Tessa86 Lid

6 sep 2013
    39
    0
    0
    Ik heb ook 2 keer negatief getest met een extra vroege test. 1 keer 2 dagen voor nod en een keer op nod. 2 dagen na nod een heel heel licht streepje, 3 dagen na nod super positief:)

9. Tessa86

Tessa86 Lid

6 sep 2013
    39
    0
    0
    Dus ik zou zeker pas 1 dag na je nod testen..

10. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Dat stemt me positief Tessa :) Ik wil hoop houden, maar ik denk niet dat het gelukt is. Ik voel me eigenlijk toch 'gewoon' zeg maar.
    Bedankt. Ik ga me nu echt inhouden, niet testen voor mijn NOD en mits ik donderdag niet ong ben geworden dan een test doen!
    Thanks.

11. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Dit geeft moed! Ik heb overigens dezelfde klachten en dezelfde nod als TO

12. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Ik snap je. Ik ben vandaag naar de dokter geweest voor mijn cyclus omdat die omhoogt loopt. nu moet ik twee weken wachten tenzij ik ongesteld wordt. ik zit nu op dag 34 en heb twee keer negatief getest en nog niet ongesteld. maar dit wordt ook pas de 4de maand zonder pil. maar heel frustrerend als je het niet weet.

13. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ja dan zie je maar wat die hormonen met je doen he.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

14. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Vanmorgen test gedaan en helaas negatief. Ik had het ook verwacht.
    Ook nog niet ongesteld maar wel al een week een menstruatie gevoel af en aan.ik moet het maar verder afwachten... Baal wel omdat ik mijn lichaam gewoon niet goed snap.
    Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan heb ik mijn eisprong 2 weken geleden niet gevoeld. Ik haat die lange cycli en die onduidelijkheid. Bah!

15. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

26 aug 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Hey!
    Ik heb ook een onregelmatige cyclus en ik heb ook eerst 3 negatieve testen gehad! Pas 2,5 week na mijn nod had ik een positieve test!
    Wees voorzichtig met het voelen van je eisprong. Je eisprong zelf voel je namelijk niet. Wat je voelt is het groeien van je ei. Als hij bijna klaar is voel je de spanning en. Meestal is je werkelijke eisprong 3a5 dagen later... Er zijn goede ovulatie testen die je kan gebruiken om het zeker te weten!
    Succes!

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Daar kan ik me niet bij aansluiten.
    Ja het is inderdaad waar dat je het groeien van je eitje waarschijnlijk voelt, maar bij mij springt die dan echt binnen 24 uur.
    Dit is ook bekeken bij gyn.
    Dus dat zal toch per vrouw verschillend zijn.

Ze raden wel daarom ook aan om niet te vroeg te stoppen met klussen inderdaad, dat dan wel weer.

17. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Thanks. Ja misschien niet goed gevoeld, dat kan inderdaad. Ik twijfel nu ook. We hebben die weer maar 2 keer gevreeen (ma en de woensdag) omdat mijn man de week erna op reis was dus daarna kan er so wie so niks gebeurd zijn. We moeten nu maar gewoon afwachten.
    Ik laat het nog wel even weten :)
    bedankt voor jullie reacties, erg fijn!

18. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Test nummer 3 (of is het 4) gedaan vandaag. Maar zoals ik had verwacht weer een negatieve test. Toch weer balen. Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee nu. Dat betekent dat ik dus mijn eisprong op 28-8 niet heb gevoeld. Maar het gekke is dat ik ook in die week mn vruchtbare slijm heb gehad. ...(Ook daar ga ik nu aan twijfelen natuurlijk).
    De vorige keren voelde ik mijn eisprong echt en precies 14 dagen later werd ik ongesteld. Zit ik er dan zo naast deze keer?!?!
    De mentruatiekrampjes die ik al een week voelde, zijn alweer een paar dagen weg, maar ik heb wel alweer dagen last van puistjes....waar blijft mijn menstruatie!?!

Dag 44 and counting :-/

19. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoe is het uiteindelijk nu Noa??

20. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hey
    Goed :)
    Ik ben de 15e ongesteld geworden. Ik was blij dat het gebeurde want zat er al te lang op te wachten. We maken het nu regelmatig gewoon gezellig thuis want we hebben geen idee hoe lang mijn cyclus is en wanneer ik mijn eisprong heb. Ik temperatuur wel dagelijks en hou dat bij.

Hoe gaat het met jou Meis?

Deel Deze Pagina