Sinds vorige week lig ik ziek op bed. Mijn beide kinderen hebben griep gehad, zonder koorts of verkoudheid, alleen met overgeven (mijn dochter is 5 dagen ziek geweest). Nu heb ik zelf last van zwangerschapsmisselijkheid (ik slik Zofran) en de griep is nog steeds niet weg. 'S avonds heb ik rillingen over mijn benen. Zolang ik die nog heb denk ik dat ik nog steeds griep heb. De misselijkheid is moeilijk van elkaar te onderscheiden. Ook heb ik heel erg last van mijn darmen sinds een paar dagen. Zo erg dat ik ze aan de buitenkant van mijn buik voel bewegen en trillen. Net als mijn kinderen heb ik geen koorts gehad. Wie heeft dit nog meer meegemaakt?
Ja ik heb het gehad aan het begin van de zwangerschap en dan ook nog is icm een voedselvergiftiging. Alles gaat tot nu toe prima Ze is aan de kleine kant maar dat staat los van de griep. Als je twijfelt ergens over of je zorgen maakt bel dan even met je vk. Belangrijkste is dat je goed drinkt! Probeer regelmatig kleine beetjes te eten en dingen die licht verteerbaar zijn. Beterschap! Hopelijk knap je snel op.
ik heb het noro virus gehad toen ik 5 weken zwanger was, tot nu toe gaat alles goed. beterschap die kleine zit daar veilig, als je maar zorg dat je genoeg vocht binnen krijgt