Hallo dames, de titel zegt het al. Ik heb deze maand mijn eisprong niet gevoeld terwijl ik het elke maand duidelijk voel. Ik heb vandaag ook hele gevoelige tepels die ik altijd heb tijdens eisprong. Kan het zijn dat ik geen eisprong heb deze maand of iets anders. Zijn er meer vrouwen hier die dit hebben meegemaakt?
Ik denk dat er niet zoveel volk voorbij komt op een uurtje tijd op oudejaarsavond Zou het niet kunnen dat je nu je eisprong hebt? Gewoon een beetje later? Heb je een regelmatige cyclus?
Ja ik heb een regelmatige cyclus en je hebt gelijk ik denk niet dat er veel achter de computer zijn vandaag hahah
Hoi ik wel hoor ! Op zich voel ik elke maand best goed mijn eisprong, krampjes onderin mijn buik, opgeblazen gevoel. Enkele keren voel ik inderdaad ook wel eens vrij weinig tot niks. Wel heb ik altijd van dat cervix-slijm. Soms heb ik dat slijm al vanaf dag 9 en dat houdt dan 2 dagen aan. Maar als ik uit zou gaan van de vruchtbare dagen zou dit pas dag 12 of 13 moeten zijn. Maar hier ga ik dus niet vanuit want je ei kan vroeger of later komen. Dus klamp je niet teveel vast aan die eisprong-symptomen want je hoeft niet perse elke maand iets te voelen hoor. Doeg, Vanilia
Ik voel hem ook meestal wel en een enkele keer niet, en wordt toch steeds op tijd ongi! groetjes Marieke
Nou bij is het zo dat ik dus elke maand mijn eisprong voel. Heb ee heel regelmatige cyclus maar deze maand vindt ik het toch raar. Kan ik dan nog steeds zwanger zijn zonder iets te voelen? Kan het zijn dat ik dit keer geen eisprong heb gehad? Volgens de calculator op deze site zou ik vandaag mijn innesteling krijgen maar voel niks helemaal niks dus heb het gevoel dat ik misschien geen eisprong heb gehad dit keer. Wat wel zo raar is ik voel geen krampen of iets in mijn buik maar heb wel hele gevoelige tepels. Zijn er vrouwen die dit hebben meegemaakt?
Voel hem altijd en deze maand had ik hem ook niet gevoeld. Maar ben zwanger dus zal toch echt wel een eisprong gehad hebben Misschien heb je hem 's nachts gehad en ben je er doorheen geslapen.
Nou als ik mijn eisprong heb dan kan ik niks doen ook niet slapen. Ik heb dan hevige pijnen in mijn onderrug en onderbuik dus ik denk niet dat ik er doorheen heb geslapen maar Jannes gefeliciteerd echt leuk. Ik vroeg me af of je na de eisprong dan toch iets hebt gevoeld of iets van de innesteling?
Ik ben op de dagen rond de innesteling heel duizelig geweest. Heb er toen niet echt iets achter gezocht, maar eenmaal terugdenkend denk ik dat het dat geweest is. Verder niet echt iets gevoeld en nu nog steeds niet echt symptomen...