net zwanger na ICSI behandeling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door willemkep, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

allereerst gefeliciteerd soortgenoot.

wat wil je weten

2. willemkep

willemkep Lid

23 mrt 2009
    21
    0
    0
    Nog wellicht een domme vraag, maar wat zijn de voortekenen van een mogelijke miskraam? Zijn er algemene verschijnselen of is dit echt afhankelijk van de vrouw?

Mijn vriendin is nu al een dag misselijk, en dat kan of als gevolg van de zwangerschap zijn, of een voorteken van de miskraam. Iemand ideeen?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Over het algemeen zijn kwaaltjes zoals bijv. misselijkheid een goed teken. Het is GEEN garantie dat het dan goed gaat hoor!

Ik hoop dat jullie over zo'n 33 wk een wolk van een baby in je armen kunnen sluiten.

Elmo

4. willemkep

willemkep Lid

23 mrt 2009
    21
    0
    0
    K%T-zooi (exuse my french),

gisteren op controle geweest, en het blijft een 'wind-ei' te zijn. Geen leven te bekennen in het vruchtzakje, en ... dan opnieuw wachten voor de afvloeiing. Afgesproken volgende week terug te gaan (als er geen afvloeiing plaatsvindt) voor een abortus-pilletje (of hoe noemen ze het precies) en als dat niet werkt dan worden er hardere maatregelen genomen.

Ik blijf van balen dat dit proces vooral zoveel uit wachtmomenten bestaat:
    - wachten op alle hormoonkuren
    - wachten of de embryo bevrucht kan worden
    - wachten of de embryo wil nestelen
    - wachten of de embryo wil groeien
    - wachten tot de miskraam plaatsvindt.
    - wachten wachten wachten *zucht*

Ach ja, nu weer wachten tot we onze ingevroren embryo kunnen terugplaatsen *zuc ht* weer 2 maanden verder....

5. Loezz

Loezz Actief lid

10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
    He wat een vervelend nieuws zeg. Ik hoopte zo voor jullie dat het allemaal goed zou zijn. Helaas... Veel sterkte met alles en vooral het wachten.

Gr. Loezz

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat een ontzettende teleurstelling zeg! Ik was al geregeld komen kijken of er nieuws was van jullie.
    Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.
    Gaan jullie het nog eens proberen?

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wat een rotnieuws...:( Ik had zo gehoopt dat het goed zou aflopen. Heel veel sterkte en hopelijk mag het de volgende keer wel goed gaan!

8. willemkep

willemkep Lid

23 mrt 2009
    21
    0
    0
    Tja jongens (en meisjes),
    en uiteraard was het slecht nieuws, hoewel we ook wel blij waren duidelijkheid te krijgen over ons 'wind-ei'. En uiteraard gaan we verder, we hebben nog een ingevroren embyo liggen, en dit was 'pas' behandeling 2.
    Maar goed, zoals gezegd, vooral het wachten wachten wachten is balen. Maar goed, daar weten jullie ook vast alles van...

Wordt vervolgd over 2-3 maanden ...

Willem

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel succes met de Cryo!
    Wie weet...ik ken lotgenootjes die daar zwanger van zijn geraakt hoor!
    Elmo

*misschien moet je de banner verwijderen?*

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heel veel sterkte gewenst!!

11. Tink

Tink Niet meer actief

Damn.... niet goed... Sterkte, dat eeuwige wachten als je in de medische mallemolen zit is inderdaad killing :(

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Een heel herkenbaar verhaal Willem.

Allereerst heel veel sterkte gewenst! Maar probeer tijdens het wachten positief te blijven. Jullie gaan gewoon mijn voorbeeld volgen ;)! Hier twee verse ICSI's gehad (beide keren een miskraam) en daarna bij de cryo-terugplaatsing zwanger geworden van ons huidige wondertje!

Voor nu heel veel sterkte, vooral ook bij het wachten!

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina