Hallo vk, Ik ben net zwanger en wilde toch even wat vragen. Helaas heb ik 2 maanden geleden een miskraam gehad en daardoor zit ik nu dus niet echt op een roze wolk Ik ben heel bang dat het weer misgaat. Nu voel ik weer van alles daar beneden en vooral ongi krampjes ik voel echt mijn baarmoeder. Is dat normaal?? En in welke vormen en hoelang mag dat aanhouden? Het is echt niet zo dat ik krom lig hoor. Maar het is irritant aanwezig zeg maar?
Hallo Kelly, Logisch dat je onzeker bent nadat je een miskraam doorgemaakt hebt. Het vertrouwen zal echt nog moeten groeien. Menstruatie achtige buikpijn kan er de eerste 10-12 weken zeker bijhoren. Dit komt door groei en ontwikkeling van je baarmoeder en is niet vreemd zolang je hier geen bloedverlies bij hebt. Mocht dit wel optreden of wanneer de buikpijn zeer pijnlijk gaat worden is het verstandig om contact op te nemen met je gynaecoloog of verloskundige. Gebruik je foliumzuur? Groetjes Gea
Ja ik gebruik de mama compleet. Ja het vertrouwen moet echt nog groeien idd. Heb echt de neiging om iedere dag te moeten testen....want zolang die streep nog duidelijk is denk ik dan ben ik nog zwanger.... Ik mag op echo komen bij 6,5 week dus dat is wel fijn. Heeft het doortesten zin?
Hallo Kelly, Doortesten heeft geen zin. Ook als de zwangerschap eindigt in een miskraam, kan de test op de dag van de miskraam nog positief zijn. Zelfs na de miskraam kan de test een tijdje positief blijven. Het duurt soms even voor al het zwangerschapshormoon uit het lichaam is. Dus ook al heb je elke dag een goede test, het is helaas geen garantie dat het goed gaat met de zwangerschap. Ik hoop echt voor je dat het deze keer goed gaat. Wel fijn dat je al bij 6,5 wk een echo krijgt. Goede zwangerschap toegewenst! Groetjes Monique
Dank je heel lief! Kijk dit had ik ff nodig ik ga genieten. Alhoewel ben erg misselijk heel de dag heb hoofdpijn en erg moe hahahahah maar ik heb het er voor over!