Echt genant....

Discussion in 'Eerste symptomen' started by marzwanger, Nov 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marzwanger

Oct 30, 2013
    45
    10
    8
    Female
    spijkenisse
    Hoi allemaal...

ik ben zwanger, hoe lang weet ik nog niet precies want ik ben nog niet bij de verloskundige geweest, maar het zal ongeveer rond de 7/8 weken zijn op dit moment... ik moet zeggen dat ik weinig te klagen heb wat betreft klachten.. af en toe een beetje buikpijn of pijn in de onderrug...

maar 1 ding valt wel heel erg op en dat is dat ik echt heel erg veel last heb van winderigheid... en sorry voor de details maar van de geur word ik echt niet vrolijk... echt heel genant gewoon!
    Ik eet niet anders dan normaal... dus daar kan het niet aan liggen...

Is dit normaal?! :(

2. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja... sorry maar ik kan het niet mooier maken... het werd bij mij wel iets minder maar beide zwangerschappen heb ik echt hele periodes met extra gassen gelopen... boeren, winden... echt heel fijn;)

Man (en deze zwangerschap) zoon vonden het echter oerkomisch... vooral toen mijn zoon de geluiden na probeerde te doen...

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    yep - had ik ook last van ;) vreselijk. Manlief was er ook niet echt blij mee, zei ook iedere keer dat ik verrot was van binnen :):):):):D

Het is wel iets minder geworden, maar helemaal weg tijdens de zwangerschap was het niet ...

4. marzwanger

Oct 30, 2013
    45
    10
    8
    Female
    spijkenisse
    Ja boeren heb ik idd ook last van.... en mijn vriend vraagt zich idd ook af wat er in vredesnaam allemaal in mijn lijf gebeurd... maar het is dus normaal... in elk geval fijn om te horen dat ik niet de enige stinkerd ben :p

5. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha, nee je bent geen stinkerd... komt allemaal goed... geeft het een paar maanden;)

Je kan nog schreeuwende darmen krijgen (zonder honger) snel werkende darmen, niet werkende darmen, maagzuur, hormonsters(die zijn fijn, dan kan je gewoon niet meer aardig doen... al doe je aardig) om de zoveel minuten plassen, buikslaper? tegen het eind niet meer...

Zwanger zijn is een feestje;)

6. marzwanger

Oct 30, 2013
    45
    10
    8
    Female
    spijkenisse
    :p klinkt goed zeg! hahahaa tot nu toe mag ik echt niet klagen... ben echt heel benieuwd wat mij allemaal nog te wachten staat! :)

Die hormonsters zouden misschien bij sommige personen wel eens goed van pas kunnen komen! Dan vertel ik ze misschien eens de waarheid ipv me in te houden en mezelf de bedenken dat ik de verstandigste ben! hahahahahaa :p

7. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geloof me mar, die hormonsters zijn een hel... ben ik lief tegen mijn man... echt poeslief... en dan krijg je een reactie terug.... even terugdenken... en ja.. helaas.. die liefde heeft wel een hele verrotte manier gevonden om eruit te komen...

Iedere winkelverkoper krijgt van mij de volle laag.. en vervolgens sta ik me een minuut of tien te verontschuldigen, want vaak kunnen ze er helemaal niets aan doen...

Ik hoop trouwens voor je dat je een mooie zwangerschap hebt.... het lijstje wat ik neerzette is eigenlijk nog minimaal ongemak... alleen maar lastig...

en eerlijk is eerlijk.... je krijgt er iets prachtigs voor terug...

Share This Page