Net zwanger nu al te zwaar HELP !

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Emma29, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    lieve allemaal
    ik heb een probleem
    ik ben er net achter dat ik zwanger ben en ben er ook zoooooo blij mee !
    pas nu echter al niet meer in mijn broeken en ja ik weet het dat komt niet van de beeb !
    4.5 maand geleden ben ik gestopt met roken en had ik ook een depressie. Ik ben hier nu wel uit maar ik ben flink wat aangekomen :confused:
    helaas voel en ben ik nu al te dik voor mijn gevoel... ik ben 1.68 en weeg ruim 80 kilo en dat is al zwaar... ik schaam me gewoon als ik naar een ha of vk moet kan hier echt om janken...
    en ik weet het iedereen zegt wel dat het niet uit maakt enzo en dat ik al een strijd heb gestreden maar ik schaam me echt. 2 jaar geleden ben ik 12 kilo afgevallen en ik ben nu nog zwaarder.... :cry:
    zijn er nog meer meiden die dit gevoel kennen ?
    help me ....

2. Kristy

Kristy Lid

4 feb 2007
    44
    0
    0
    Kapster
    Enschede
    Hey Emma

Ik begrijp dat je je schaamt maar dat moet je je zelf niet teveel aantrekken.
    Er groeit een mooi wondertje in je en na je zwangerschap ga je het vast heel druk krijgen met de verzorging van je kleintje dat de kilo's er van zelf afvliegen.
    Bij de praktijk waar ik loop daar wegen ze je al een aantal jaar niet meer ze zeggen dat dit namelijk niet zoveel zegt.
    Geniet nog van je zwangerschap want het gaat sneller als je denkt.

3. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Meid maak je niet druk. Ik heb dezelfde lengte als jij en woog voordat ik zwanger werd meer dan 80 kilo. Daarom begin ik niet meer aan dieten. Ik pas m'n kleding nog wel maar er was een tijd dat ik me kapot schaamde als ik weer een grotere maat moest kopen. Ik heb geleerd mezelf te accepteren en dat heeft ervoor gezorgd dat ik op gewicht ben gebleven. Maak je niet druk om wat anderen zeggen, en geniet van je zwangerschap meid!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm tja vervelende is dat je nog genoeg gaat aankomen :)

en of je je nou schaamt of niet.. je bent nu eenmaal zwanger dus je ontkomt niet aan wat extra kiloos

echter.. als je tijdens je zwangerschap op let op wat je eet (niet lijnen.. maar gewoon niet snoepen) dan is er grote kans dat het overgrote deel na je bevalling weer af is.

ik vond oo dat ik steeds zo'n lelijke buik had
    en nog steeds.. heb ik echt nog niet zo'n mooie ronde buik als je je altijd voorstelt :S
    maar ik moet zeggen.. nu mensen om kijken om naar je buik te kijken.. voel thet wel een stuk beter hoor

laat je gewoon lekker iedere keer bij de vk wegen (ook al voelt dat klote en is het bij de mijne oo niet verplicht... ) maar die zal het zeker zeggen als je te veel in 1x aankomt
    dus dan heb je een beetje controle en gemoedsrust.

maar kop op
    je bent zwanger!
    dat hoort een fijne tijd te zijn
    dus geen traantjes om dikke buiken he :)
    je krijgt er een hoop voor terug
    en na je bevalling kan je altijd weer proberen wat af te vallen
    en tip: van borstvoeding schijn je ook enorm af te vallen :)

per saldo zal het misschien best nog meevallen :)

5. maja123

maja123 Actief lid

28 jun 2007
    116
    0
    0
    Hoi Emma!
    Ik ken dit gevoel eerlijk gezegd niet maar reageer toch omdat ik je wil zeggen dat je je absoluut niet schamen! Je bent ZWANGER, jippie, heerlijk! Daar kan je zooo van gaan genieten, schaamte hoort daar niet bij en is helemaal niet nodig. Het is juist hartstikke goed dat je bent gestopt met roken, je geeft je kindje zo het beste en die kilo's gaan er na je zwangerschap wel weer af.
    Geniet van dit wonder en schrappen die nare gevoelens ;) ik weet wel dat het niet zo simpel werkt in t hoofd hoor maar probeer het in ieder geval

groetjes

Deel Deze Pagina