Hoi! Zijn er hier op het forum meiden uit omgeving Purmerend, die bezig zijn met zwanger worden/net zwanger zijn? Ik woon hier nog niet zo heel lang en zou graag in contact willen komen met meiden hier uit de omgeving Groetjes!
Hoi Behappy! Dat is helemaal niet zo ver, 20 minuutjes met de auto? Leuke stad Zwanger van de eerste? Ik heb vanochtend positief getest en als bevestiging test ik over 28 uur op mijn NOD nog een keertje.. op zich heb ik al behoorlijk wat symptomen dus mijn gevoel is kalm, alhoewel mijn man zich nog niet waagt aan een vreugde-dansje totdat ik niet ongesteld word Dit wordt ons eerste kindje
haha ja dat is altijd spannend ! maar als jij er een goed gevoel over hebt komt het vast goed ! ja hier ook ons 1e kindje , zo spannend allemaal. we zijn een half jaar bezig geweest en ik teste nooit omdat mn gevoel dan al zei nee deze maand word hem niet, en begin maart teste ik omdat ik toen pijn in mn boobs ha .. en dat had ik nooiy en ja hoor positief !!! komt vast wel goed over 28 uur , als jij er een goed gevoel bij hebt
Hoi Behappy, Nou het is zover hoor! Ik ben zwanger *doet een vreugdesdansje* Meteen maar een banner aangemaakt