Wat een verschil...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LeennKen, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hallokes,

Momenteel ben ik 5 (bijna 6) weken zwanger.. en ik geraak mijn bed nietmeer uit dankzij rugpijn..

Een heel verschil met men eerste zwangerschap (al is dat fout gelopen op 7 weken dus misschien al maar goed..)

Nu: moe & extreme rugpijn & hoofdpijn Toen: ik straalde & had meer energie
    Nu: ik kan niets meer eten, ik dwing men eigen maar enkel een bicky burger gaat erin de rest smaakt echt niet(niet echt gezond) toen: ik had goesting in vanalles en het ging goed binnen

Het enige symptoom dat ik zowel nu als toen heb is pijn die van men buik naar men heupen gaat..

Zo rugpijn.. is dat wel normaal eigenlijk?

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik ben nu voor de 4e keer zwanger en het gaat/voelt iedere keer anders ;). De ene keer veel last van borsten gehad, de andere keer nauwelijks. De ene keer veel buikpijn, de andere keer bijna niet. De ene keer kotsmisselijk, de andere keer niet. De ene keer geen enkele eetlust, de andere keer dag en nacht eten. Etc, etc...

Lage rugpijn is een vrij normale klacht van de baarmoeder (tijdens menstruatie, maar ook zwangerschap en bevalling), dus zolang er geen bloed komt zou ik uitgaan van oprekken baarmoeder. En dat hoort er echt bij.

Veel succes en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina