Hoi ik heb een vraagje , ik heb een cyclus van 49 dagen ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil ik moet nu ongeveer nog 2 weken nu dag 31 dit zijn mijn symtomen tot nu toe 1 boststen gevoelig+ tepel 2 borsten in 1 week 3 cm gegroeid 3 donkere rand rond de tepel 4 soort van pukkeltjes op die rand 5 haarvaatjes zichtbaar 1 cm rond die rand 6 blauw/groen adertjes lopend naar me tepel vanaf voorkant schouder 7 soms misselijk 8 soms het gevoel alsof me baarmoeder opgeblazen is 9 maagzuur hele dag 10 moe moe moe 11 last van traan ogen hele dag 12 boeren 13 soms steken in onderbiuk links en rechts 14 zweterig 15 verhoogde temp norm 36.5 nu 37.3 16 me hart gaat tekeer ik hoop snel reactie te krijgen ik word GEK !
ik hoop t voor je ik weet t nie miss heb je je ei nu wel vroeg gehad met zo,n lange syclus miss was ie nu wel 28 en ben je vet overtijd ? zou toch ff een testje doen
Met al die klachtjes zou ik maar snel even een testje halen. Voor je eigen rust, want al die dingen (vooral de onderste helft) lijken me niet prettig. Je lichaam kan je best voor de gek houden, en met een testje weet je het gewoon zeker. Succes ermee hoor!
He he, Vooral de symptomen bij je borsten associeer ik met zwangerschap. Heb nog geen kinderen, maar na alles wat ik heb gelezen en gehoord hoort dit bij een zwangerschap. X