Nou ik heb vandaag ook weer de schrik te pakken. Ik heb ineens donker rood/bruin bloedverlies Ook heb ik ongi krampen in mijn buik. Maar de VK zegt dat ik me vooralsnog geen zorgen hoef te maken omdat het oud bloed zou zijn....ik hoop dat het morgen weer gestopt is
ja zenuwachtig wordt je daarvan he! ik had het gister... dus opzich niks aan de hand. vandaag nog niets gelukkig!komt goed... of heb je het gevoel dat het niet goed zit?
Ik ben nu 5 weken zwanger en sinds vandaag ongi krampen. Maak me vreselijk zorgen. Heb nog geen bloed verlies maar ga echt met lood in mijn schoenen naar de WC....... Ik weet dat het erbij kan horen deze krampen maar ik maak me toch zorgen. ........ Kan wel huilen Froukje
hey, Ik denk ook dat ik zwanger ben, en vind het helemaal geweldig als het zo is, maar toch ben ik ook wel bang.. vooral als ik aan de bevalling denk? is dat raar? Liefs
nou in zoverre raar...zou je niet eerst een test doen? haha zodat je het zeker weet. Daarna kan je je nog 9 maanden druk maken daarover hahaha die ongi krampen horen er echt bij. je weet zelf instinctief wanneer het wel of niet goed is denk ik. als het niet goed voelt, bel een verloskundige. x
Gelukkig dat je het nog een keertje zegt. EN dat instinct..... Mijn angst roept meestal harder dan mijn instinct helaas. Froukje
Hier nog een onzeker iemand. Ik heb gisteren 2 testen gedaan beide positief. Helelmaal blij natuurlijk maar ik kreeg vannacht ineens buikkrampen wist even niet waar ik het moest zoeken. Waren maar 15 min toen was het helemaal weg. herkent iemand dit. Voel me nu weer goed.
Pff fijn om te horen dat het er bij hoort want ik heb dat ook steeds en maak me er best zorgen over. Ik word ook best sjaggie van dat me steeds niet lekker voelen...
Hoi Roze Wolkje, Ik probeer me in de momenten dat ik me goed voel zoveel mogelijk op te laden om de minder goede momenten op te kunnen vangen. Over het algemeen heb ik denk ik nog geen klagen Ben super snel zwanger geraakt en ja nu wat mindere dingetjes maar ja..... Als alles goed blijft gaan hebben we over 8 maandjes wel een baby-tje ! Maar ja... Soms valt het niet mee en staat het huilen me nader dan het lachen.... Froukje
Ja ik vind ook dat ik niet moet zeuren omdat ik na 3 rondes zwanger ben maar ja ik ben iemand die altijd erg actief is en nu lig ik 's avonds op de bank met een slaapzakje... dat heb ik van mijn leven nog nooit gedaan en voel me zo'n ouwe muts ineens...
Geen oude muts... een zwangere muts ! Ik probeer goed naar mezelf te luistern. Heb ook het idee als ik gespannen ben of me druk maak ik meer last heb van krampen dus dan gooi ik gelijk de rem er weer op. Froukje
Haha ja precies. Ja dat heb ik dus ook; als ik even een aantal dingen snel achter elkaar doe dan krijg ik krampen in mijn buik dus moet ik gewoon rust nemen maar dat gaat zo tegen mijn 'natuur' in maar ik moet wel anders word ik duizelig en misselijk... vreselijk vind ik het maar ja zal er toch aan toe moeten geven...
Oooh ik heb ze ook constant! Gek word ik er soms van. Dan moet ik ook echt even een kwartiertje rustig zitten, als ik m'n benen op trek gaat het trouwens een stuk beter! Gelukkig hoort het erbij, had er trouwens instinctief ook geen slecht gevoel bij, dat scheelt ook al veel!
Jeeeetje wat is er veel gebeurt allemaal hier! Dina! hoe gaat het met je?! Ik moet over 45 minuten bij de VK zijn! Ontzettend spannend. Ben steeds misselijk en moe pffff en over mn borsten maar te zwijgen. Als ik opsta lijken ze wel 35 kilo per stuk! Rose Wolkje... Hoe is het met jou? Wij als twee "oude" zwangere mutsen hahahaha Alles nog steeds onder controle. Ik ben hartstikke nerveus voor strakkies.......duimen dat alles goed is. Liefs Jo
Ook ik moet me er bij neerleggen dat ik niet meer 101 dingen tegelijk kan doen! Ik voel me vandaag net zo'n oude dweil! pffffff