Hoi Froukje, Echt een super leuk mens! We hebben de VK van 2008 echt een schat. Heel relaxed dus dat is wel heel geruststellend. Een hoop vragen..........bloeddruk gemeten (was prima in orde), bloed afgenomen (je gaat gelijk door de hele malle molen), en urine ingeleverd. 23 januari om 09.00 uur gaan we terug en dan krijgen we als het goed is het hartje te horen! Aangezien ik bijna (in april) 35 ben hebben we gekozen dat we een onderzoek voor downsyndroom ondergaan. Daar moet ik dus van de week even een afspraak voor maken in het ziekenhuis. Verder een leuke tas van Zwitsal mee gekregen met allerlei leuke dingen en boekjes erin. En we mochten een knuffie (tuttel) uitkiezen. Echt heeeeel erg leuk! We gaan lekker naar bedje want ik ben weer reuze moe en misselijk! Groetjes Jolanda
hee Jo! fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan met je! echt super. ik ga ook voor je duimen de 23ste. super dat je al zo snel weer terecht kan. moet zelf de 28ste voor een eerste termijnecho. heb gelukkig geen bruinverlies meer gehad. moet eerlijk zeggen dat de misselijkheid vanaf donderdag amper aanwezig is, maar de moeheid wel. verder wel gevoelige tepels maar niet opvallend pijnlijk. ik voel wel mn banden rekken. en heb moeite met mn ontlasting. bovendien lijk ik ineens vatbaarder voor ziek zijn. 5 weken geleden was ik ziek en nu weer. ik werk wel hoor, maar erg benauwd, verkouden, niezen haha heb een nachtdienst vandaag. was een zwaar dienstje, maar als het goed is liggen de kids allemaal en kan ik zo naar bed. maaar eerst even wat eten haha liefs ps je klachten zijn goed nieuws toch hihi
Ik herken het ik ben ook maar een paar weekjes en zo onzeker.. Ik durf het nog niet aan mensen te vertellen omdat ik bang ben dat, als het misgaat, ze me zielig gaan vinden en als ik ergens een hekel aan heb... Ook mn buikkrampjes maken me helemaal onrustig ben zo bang voor een BBZ .. Ik kan pas over 5 weken een echo laten maken tot dan is het afwachten in onzekerheid!
Hoi meis, Hier gaat het niet goed. Sinds zondag verlies ik regelmatig bloed en inmiddels ook stolsels... Gisteren bij de VK geweest en op de echo zag het vruchtje er prima uit dus ze had nog hoop maar gisteravond verloor ik zoveel bloed dat alle hoop bij mij nu echt weg is. Mijn vriend en ik hebben hard gehuild... we hebben al genoeg ellende gehad de laaste tijd dat mijn zwangerschap een lichtpuntje was... maandag moet ik weer voor controle maar ik verwacht er niets meer van...
Hey meissie! Wat is er allemaal aan de hand? Sjit zeg! Hoe was het gisteren? Laat wat van je horen! en laat het in godsnaam POSITIEF zijn! Ik duim voor je! Liefs Jo
Ik bedoelde natuurlijk 23 februari! Dan kunnen ze pas het hartje laten horen. Fijn te lezen dat je geen bruinverlies meer hebt gehad. Ik heb ook moeite met mn ontlasting hoor! En ook ik ben thuis met een grieppie! Pffff wat heb ik me beroerd gevoeld afgelopen dagen. Maar sinds vandaag knap ik weer een beetje op. Mag pas volgende week maandag weer komen werken , ze willen me dan pas weer fris en zwanger terug zien. Dat is een hele geruststelling. Kan ik lekker deze week uitrusten. Hoest nu verder met jou? Lees hier nu opeens zoveel nare berichten! Brrrrr ik wil positief blijven hoor! Liefs Jo
Nou overal op reageren ... dan heb ik een dagtaak op dit forum Met mij gaat het goed. Gister en vandaag voor het eerst wat misselijk in de morgen (dan ook gelijk hele morgen) maar kan bij mij ook door spanning komen want ik ben een stresskip Merkte ook dat eten me echt tegen stond dus heb het maar heel rsutig aan gedaan. Vanavond had ik wel echt trek maar hem heel langzaam gegeten en ook niet echt veel. pas een uurtje later een een toetje en niet meer misselijk geweest. Dus de hele dag door veel eten is niet aan mij besteed op dit moment. Nou ja mijn vitamines krijg ik binnen dus ga me niet te druk maken. Ik heb genoeg reserves voor mij en mijn kindje ! (kan wel een paar kilo missen ) Verder heb ik eigenlijk weinig klachten, beetje stemmingswisselingen, beetje gevoelige borsten, beetje bandenpijn. Tenminste ik dnek dat het banden pijn is. Beetje trekkerig, stekerig gevoel in ijn onderbuik. Af en toe best een gemene pijn eigenlijk, maar dan vooral als ik mijn buik rek bijv als iik op mijn buik lig of iets uit het bovenste keukenkastje moet pakken. Verder probeer ik maar te vertrouwen op mijn gevoel dat het goed zit en dat ik gewoon over 9 maanden een gezonde baby in mijn armen heb. Al vind ik het dood eng...... Zo ... Das een heel verhaal geworden Froukje
Hey Froukje! Goed te horen dat jij ook de welbekende "goede" kwaaltjes hebt! Ik heb dat trouwens ook met uitrekken. Dat doet pijn! Hoorde er hier niemand over dus ben blij dat jij het ook heb. Mijn schoonmoeder vertelde me dat haar toen (oooooooit) gezegd is geen ramen te wassen ivm uitrekken. Ik ga zo het ZH maar even bellen voor een afspraak voor de termijn echo. Dan heb ik dat ook maar gedaan Zo wordt het steeds echter en echter. Heb jij als een afspraak bij de VK? Groetjes Jolanda
JOtje , gaat goed hier hoor. Ik lees ook veel nare dingen...sterkte meiden... Hier gaat het super eigenlijk. Voel me goed. Lekker moe nog steeds, onwijs opgeblazen voor mijn doen (foto in mn album), eetbuien, niet willen eten etc. Dus ja eigenljik voelt het gewoon goed allemaal. Even over dat hartje...jij bent ook bijna net zover als ik... het hartje hoor je toch veel eerder al? ik heb namelijk volgd wk woe een echo, maar hoop toch wel dat ze wat zien (oh ja dat is niet horen) haha maar de week erop verloskundige. ben ik bijna 10 weken. Dus hoop dat het dan wel te horen is hoor. hihi Wat zorgen je mensen op je werk goed voor je zeg. echt lief! heerlijk dat je kan uitzieken. hier gaat het wel. heb straks vier dagen vrij. zou morgen naar de arbo gaan, maar twijfel nu omdat het wel redelijk goed gaat eigenlijk. Maar goed...misschien ter informatie ofzo. voelt eigenlijk een beetje nutteloos om heen te gaan haha ik ga weer even werken. liefs
Hey Dina! Hoe is het bij jou? was je bijna kwijt! (kon deze topic niet meer vinden) Ga een nieuwe topic verzinnen die geef ik je dan ff door, kommie daar dan ook heen?) Ik heb me de afgelopen 2 weken echt beroerd gevoeld. Combi van grieppie en zwangerschap. Vreselijk de diaree gehad en 1x overgegeven. Maar gelukkig gaat het nu beter. Ben sinds maandag weer aan het werk. We zijn afgelopen donderdag (29 januari) in ondertrouw gegaan (was al gepland hoor) en om 13.30 voor de eerste termijn echo geweest. Daar hebben we het hartje zien kloppen! Wat een waanzinnige belevenis is dat zeg! Thuis gingen de tranen vloeien hoor! Hier kan ik ook wel een gat in de dag slapen! Ben altijd al een slaapkoppie, maar nu is het NOG erger! We hebben besloten (gezien mijn leeftijd) dat we 3 maart gaan voor een combitest om eventueel een syndroom van down te signaleren. Maar eerst 23 februari terug naar de VK, zij gaat dan het hartje beluisteren. Ook weer spannend! Hopelijk gaat het bij jou net zo goed als bij mij! Veel liefs Jo
Hooooi Dina en meiden, Kep nieuwe topic "Begin september uitgerekend.....wie nog meer?" sluit je aan als je erin past! Groetjes Jo
Jaaaaa stresskipje! ONGEVEER! Dus midden of eind is toch toppie! Gezellig joh! Kunnen we door blijven kletsen! Kom join the club! Stressie Hoe is het met je Froukje? Gaat alles nog goed met jou en je kleintje? Liefs Jootje
Heb me "aangesloten" bij september mama's Jou topic is al gesloten geloof ik. Voel me eigenlijk best heel goed. Beetje moe, behoorlijk minder stabiel, last van mijn stuitjje... maar al met al heb ik geen klagen Froukje
Hey Froukje & andere meiden! Je hebt het vast wel gezien.....die topic is GESLOTEN! We werden doorverwezen naar een andere voor september moeders: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=131085 maar het eeste berichtje wat ik lees is van ene betty boob en die schrijft het volgende: IS dit een idee om de drukte te verminderen op de september 2009 topic? Ik hoop dat hier de mama'sdie tot 10sept uitgerekend zijn wat rustiger kunnen babbelen? Liefs B BELACHELIJK! Een idee voor een titel voor nieuwe topic welke NIET wordt verwijdert waar we toch onze ervaringen WEL kunnen uitwisselen?
Ik ben ook zo onzeker... Ben blij als ik de 1e echo achter de rug heb en het hartje hoor kloppen.. Ik ben bang dat het toch nog misgaat.... Maar positief blijven