Hoi dames, Na mijn eisprong moet ik ineens weer elke nacht op staan omdat ik zo nodig moet plassen.. Terwijl ik heel laat naar bed ga altijd.. Kan dit ook al een kwaaltje zijn? Of zijn er andere redenen voor? Wie had dit ook?
Ik heb dit ook sinds twee weken. Elke nacht lig ik een paar uur wakker en moet ik rond 4 uur erg nodig plassen. Voorheen had ik dit niet.
Ik denk dat je het topic even moet verplaatsen naar "zwanger worden". Dit is "zwanger zijn" en de symptomen die daarbij komen kijken. Niemand kan zeggen of dit erbij hoort, het is ook voor iedereen weer anders. Maar ik "zwanger zijn" staan heel veel topic met zulke klachten. Succes!
Hm is toch logisch dat het hier staat... en gevraagd wordt aan zwangerzijnde vrouwen... allez, dat denk ik dan...
Hihi ja, daarom vroeg ik het aan zwangeren vrouwen.. in de hoop dat het toch een bekend iets was.... hihi Bedankt voor de reacties dames! Kei spannend, nog even wachten en hoop ik dat ik me hier ook kan melden!
Je zit pas 5dg na eisprong,dus lijkt me sterk dat dit nu al een kwaaltje is. Heb er zelf eigenlijk nooit last van gehad.
heel herkenbaar! ik weet niet of het ook al 5 dpo was, maar vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was word ik midden in de nacht wakker om te plassen en lig ik vervolgens uren wakker... En het is nog steeds niet voorbij... erg vermoeiend, boven op de vermoeidheid die ik al heb haha
Het grappige is, dat ik dat eerder nooit had tot mijn laatste eisprong. Bij de laatste moest ik ook 's nachts om de haverklap naar het toilet. En juist van die eisprong ben ik zwanger geworden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit... Edit: sorry ik lees nu pas dat je het na je eisprong hebt. Nee, nog niet gehad.
Ik heb sinds deze week ook dat ik ongelovelijk vaak moet plassen. Ik zit in de bus richting werk en ik moet zooooo nodig plassen. Ik word er gewoon sjaggo van.
Vindt het ook wat vroeg.Het misschien bevruchte eitje is mogelijk nog niet eens ingenesteld. Dat vaker plassen kreeg ik bij Aidens zwangerschap veel later dan net na eisprong trouwens.Volgens mij zelfs pas ergens na 20 weken.Hoef nu nog steeds niet vaker te plassen. Vaker plassen kan ook duiden op blaasontsteking wat je door veel klussen ook op kunt lopen! Daar hoef je niet per se pijn bij te hebben. Zou voor de zekerheid je urine even laten checken door de huisarts.