Hoi mama's Op 10 dpo(mijn NOD) kwam ik erachter dat ik zwanger was . We zijn nu een week verder en heb plots roze afscheiding ondanks dat mijn testen wel donkerder zijn geworden. Voor mijn dochter heb ik 3 miskramen gehad toen had ik veel bruinverlies wat uiteindelijk fel rood werd. Bij mijn dochter was het ook roze maar dat werd na 3 dagen bruin en dat heb ik tot 8 weken gehad. Nu maak ik me dus opnieuw heel druk ondanks dat ik weet dat het niets hoeft te zeggen , ik weet ook dat jullie ook niet door het scherm kunnen checken of alles goed is, maar ik zou graag willen weten of er meer mama's zijn die dit hebben en waarbij alles goed is Liefs
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Mogelijk is het nog van de innesteling? Ik snap je onzekerheid, je geschiedenis maakt natuurlijk dat je er niet onbevangen in staat. Ik had eerst een ma en bij mijn 2e zwangerschap bloedverlies rond de 5-6 weken. Wij liepen toen bij een fertiliteitsarts en deze heeft toen utrogestan voorgeschreven. Daarna is het bloedverlies gestopt. Misschien is dit ook een optie voor jou.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ondertussen ben je wel een ervaringsdeskundige om te weten dat het alle kanten op kan gaan. Misschien kun je je huisarts vragen om je hcg te prikken en te kijken hoe de verdubbeling gaat? Die waarden zijn al stukken betrouwbaarder dan een plastest. Wat voor nu het belangrijkste is, is dat je op dit moment zwanger bent en probeer daar lekker aan vast te houden en niet in paniek te raken door wat spotting.
Gefeliciteerd met je zwangerschap hier had ik met 5 weken ook wat roze verlies, en toevallig 2 dagen geleden ook. Alles is helemaal goed met de kleine en ben vandaag precies 12 weken. Dus het hoeft niks te betekenen. Maar bij angst en twijfel kan je altijd even je zorgverleners benaderen.