wie ook weinig tot geen symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pompeloesje, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    zoals de titel zegt: ik heb weinig tot geen symptomen en ja dat maakt me onzeker! de test van vrijdag knalde wel maar toch ben ik niet gerust. Wat als het hartje niet meer klopt,wat als het kleintje niet meer groeit,etc. ik weet dat ik positief moet denken en dat ik moet genieten maar dat is niet gemakkelijk! heb pas een echo op 8 december.
    Zijn er nog dames die zich zo voelen en ervaringen willen delen?

Liefs,
    een onzeker petatje :)

2. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi ik begrijp je helemaal. Ik heb ook weinig tot geen symptomen. Het enige waar ik last van heb is opgezette borsten en ik ben moe. Ik ben zo blij dat ik al 2 goeie echo's heb gehad waarbij het hartje goed klopte. Ik heb zo vroeg me echo gekregen omdat ik een mk in juli heb gehad, dus was erg bang dat het weer niet goed zat. Maar tot nu toe gaat alles goed(ben nu 9 +2 ) en ik snap dat het heel moeilijk voor je is ook omdat je nog zo lang moet wachten op een echo. Niet te druk maken, dat is nl ook niet goed voor je kleine beeb! Het komt vast allemaal goed!
    Succes

Groetjes

3. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Maak je niet te veel zorgen.....bij iedereen verloopt de zwangerschap weer anders...
    Ik heb zelf ook weinig symptomen gehad en nu nog steeds weinig symptomen, alleen zere borsten en moe.....verder niet misselijk geweest, geen afkeer van bep. eten, geen trek in "rare" dingen....helemaal niets. Twijfelde wel eens of ik echt zwanger was\ben.
    Ik heb mij daar ook grote zorgen om gemaakt, zorgen om niets, want de kleine doet het prima.
    Dus...gewoon genieten van de zwangerschap!!!

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey bedankt voor de reacties! :) ik probeer ook wel echt te genieten maar zal toch blij zijn als ik de eerste echo achter de rug heb :D

5. susy26

susy26 Niet meer actief

hoi, ik heb ook geen klachten,soms last van me buik, raar gevoel,net of je ongesteld moet worden. Ik maakte me ook druk, is dat wel goed? Maar zoals je leest, ene heeft alles tegelijk en de ander heeft niks! Maar niet te vroeg juichen,want kan nog komen natuurlijk! Ik mag de 11nov komen bij de vk, eerste afspraak,spannend!

GENIET ERVAN EN PROFICAT!

Liefs suzanne

6. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben en kan me het helemaal niet voorstellen! Ik voel ook bijna niets, alleen m'n borsten doen wat zeer, heb dus ook niet echt het idee dat het echt zo is en dat het goed zit. Vind het ook erg spannend omdat we eerder een molazwangerschap hebben gehad. Gelukkig mag ik al op 11 november komen voor een echo.

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoihoi,

Het is toevallig, want ik wilde net een topic openen "wie kan mij geruststellen?", want ik weet sinds afgelopen dinsdag dat ik zwanger ben, maar ik voel heel weinig. Ik ben wel moe en mijn borsten doen een beetje pijn ('s avonds meer dan 's ochtends) maar ik dacht dat je meteen enorm misselijk zou moeten zijn. Aan de ene kant moet ik blij zijn dat ik weinig tot geen klachten heb, maar aan de andere kant maakt het me ook erg onzeker. Ben blij dat ik niet de enige ben;) Ik heb 27 en 28 okt. een KV-test gedaan en donderdag een digitale test, want ik moest echt de tekst "zwanger" zien staan om het te geloven. Het allerliefste zou ik nu nog ff een testje willen doen om te kijken of ik nog wel zwanger ben haha...

Geniet van jullie zwangerschap. Ga ik ook doen:)

Liefs van Amy.

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    heb tot hiertoe denk ik op 1,5 week tijd 8 testjes gedaan :) en naar de testen te zien en men opbollend buikje ben ik wel degelijk zwanger hoor hihi :D maar af en toe slaagt de onzekerheid toe en dan ben ik blij dat ik eventjes hier kan komen lezen dat ik niet de enigste ben! :p

9. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Hoi,

Ik herken je onzekerheid!!

Ik heb ook nauwelijks klachten, alleen wat gevoelige (.)(.)
    Ben ook zoo onzeker dat het niet goed gaat word echt gek van mezelf!!

We hebben in februari onze dochter verloren met 24 weken en nu word ik van elk pijntje in mijn buik zo bang...
    Ik weet dat ik dat niet moet doen. Maar dat is toch wel moeilijk.

Wij hebben 24 nov. de eerste echo. Vind het heeeeeeeeeel spannend!

Veel liefs!

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hier nog eentje.

Heb vorige week dinsdag een aantal dagen voor NOD getest (shame shame). Heb sindsdien tot afgelopen donderdag 5 testen gedaan, waarvan op donderdag een cb digi. Ook ik moest de tekst 'zwanger' zien. Maar nu merk ik niet veel, behalve dat ik heel erg moe ben en dat ik de hele dag kan slapen.

Ik ben dus ook onzeker en daar komt bij dat het twee keer mis is gegaan. We gaan voor 3 keer beebsrecht.

liefs,
    mamaT

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Heey meiden, ik wil jullie toch even een hart onder de riem steken hoor!
    Ik heb de eerste 10 weken vrijwel niets bijzonders gevoelt, daarna 10 dagen af en toe wat misselijk geweest en daarna weer niets.
    Werd er op sommige momenten ook erg onzeker door, maar zoals jullie aan mijn banner zien hoeft het verder niets te betekenen ;)
    Laat je dus niet teveel gek maken, maar geniet er gewoon lekker van!

12. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Nou meiden hier nog iemand die jullie idd ff wil steunen!!
    Ook ik heb de eerste weken me totaal niet zwanger gevoeld. Niet misselijk, geen rare geuren of dingen niet meer lusten. Of trek in bepaalde dingen. Zelfs geen gevoelige borsten. Het enigste wat ik had is moe moe moe. Tot de 13de week ongeveer bestond mn leventje alleen maar uit werken eten en slapen hahahahaha. En zelfs daarna niet echt zwanger gevoel gehad totdat ik de ukkupuk begon te voelen en duidelijk een buikje zag komen. En dit was pas tussen de 18de en 20ste week ergens. Tot deze tijd idd regelmatig onzeker geweest.
    Maar kop op meiden!! Komt allemaal goed en geniet vooral lekker van het kleine wondertje wat in je buik groeit!! En natuurlijk allemaal van harte gefeliciteerd!!!!:)

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hehe is leuk om te lezen! mag straks bij de gyne komen,hij zei dat het 50/50 was om al een hartje te zien! maar we zien wel! voor de rest kan ik het niet zo goed meer ontkenen te zien aan men buikje! Bekijk bijlage 25503

14. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Hallo,

Ondanks dat dit de tweede zwangerschap voor ons is ben ik ook nog wel onzeker! Heb momenten dat ik steekjes voel en dan bang ben dat er iets niet goed is!
    Heb ook wel het idee dat ik er heel anders mee bezig ben dan bij de eerste en dat ik nu veel meer verhalen heb gelezen waarbij het misging dat ik er ook kriebelig van geworden ben!

Dus probeer een beetje bij die verhalen weg te blijven en probeer heel positief te blijven!

Nu maar afwachten tot de eerste echo en de 12 weken grens dan zal het een stuk beter gaan!!!

Laten we er vooral van genieten van het wondertje in ons!!!!

15. eefje83

eefje83 Lid

20 dec 2008
    60
    0
    0
    Ik heb ook bijna geen symptomen en begrijp je ongerustheid. Ik zie het wel aan mn (.)(.) maar pijn doen ze niet. Alleen vaak plassen en moe moe moe. Af en toe wat krampjes alsof je ongesteld moet worden, maar dat is alles. Is idd af en toe moeilijk te bevatten dat je zwanger bent zo, ben zelf aan het wachten op de echo, denk dat ik het dan pas echt besef :)

16. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Petatje ben je al naar de gyn geweest? op je banner staat 6 weken zwanger, maar als je al zo'n buikje hebt zou je denken dat je wat weken hebt gemist. ik ken niemand die al met 6 weken een buikje heeft. ben je niet per ongeluk al verder?

ik heb trouwens hetzelfde. alleen gevoelige borsten en erg moe, maar het voelt wel goed. voor de rest heb ik nog geen kwalen.

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb ook niet zoveel symptonen, of het valt neit op want ik heb griep.
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik op een gegeven moment geen symptonen meer met 8 weken ofzo, maakte ik me ook onwijs druk. Maar dat druk maken heeft geen zin. Als het niet goed zit kan je daar niks meer aan doen. Beetje cru misschien, maar je helpt jezelf ook niet met je druk maken.
    Gewoon vertrouwen hebben in je lichaam!

18. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    ik had tot 5wk 3dg geen symptomen. Sindsdien heb ik goede en slechte dagen. Vandaag heb ik een slechte dag:(
    Ik zou zeggen; wees maar blij dat je niet zo veel kwaaltjes hebt!!

19. Twinkel1981

8 mrt 2009
    48
    0
    0
    Verkoop Ondersteuning
    Wijk bij Duurstede
    Wat zitten we qua zwangerschaps lengte allemaal dicht bij elkaar!
    ik ben nu 5 weken en 5 dagen, weinig tot geen symptomen.
    Soms een beetje moe en pas mijn bh's al bijna niet meer maar verder geniet ik ervan!
    Ik vind het alleen moeilijk zo lang mijn mond te houden tegen iedereen... Ik heb op 16-11 mijn eerste Echo :-D

Liefs,
    Anoniempje (nog wel ;)

20. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ja leuk inderdaad dat we zo dicht op elkaar zitten. Ik hoop dat het dit keer goed bij mij gaat. ik heb de vorige keer rond week 7 eeen miskraam gehad. Ik wil daarom nog niet te vroeg een echo, want wil wel zeker zijn dat er al iets te zien is van een hartje. vorige keer ben ik ook met 6 weken gegaan en toen was er nog geen hartactiviteit. een week later wel , maar ging toch fout. Ik ga denk ik voor een echo rond 25 nov. dan moet er zeker een activiteit zijn. wel ontzettend spannend. ik heb dit keer wel een veel beter gevoel bij alles. hoop at dat een moederinstinct is dat zegt dat het allemaal goed zit.

Deel Deze Pagina