Verschillende signalen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jackieliv, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.
    Dinsdag was ik 40 weekjes zwanger. De baby is al helemaal ingedaald.
    Ik heb al een week last van harde buiken, en veel rugpijn in m'n onder rug. Gisteren denk ik de helft van m'n slijmprop verloren.
    Nu vandaag bij de verloskundige geweest, en de baby heeft nog genoeg ruimte en ruim in het vruchtwater..
    Ik kreeg de indruk dat het dus nog wel even kan duren voordat de baby zich aandient.
    Wat denken jullie hiervan? Zegt de ruimte van de baby en de hoeveelheid vruchtwater iets over de de duur van de zwangerschap?
    En mag je nog in bad of seks hebben na verlies van de slijmprop?

Groetjes

2. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    ...

3. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Wat spannend dat de baby elk moment geboren kan worden. Als ik zo jou klachten lees ben je goed aan het rommelen. Het is fijn dat de baby al is ingedaald. Het feit dat de baby nog genoeg vruchtwater heeft en ruimte is alleen maar goed. Dat betekent vaak dat de baby het goed heeft bij jou en dit wil niet zeggen dat het nog lang kan duren voordat baby zich echt aandient.

In bad gaan en vrijen mag gewoon als je de slijmprop verloren hebt. Dit wordt afgeraden als je vliezen gebroken zijn. Succes met de laatste loodjes en ik wens je een goede bevalling toe.

groetjes Monique

Deel Deze Pagina